Onderwerp: [FEEDBACK]mijn eerste bruidstaart met icing
hoi hoi
eergister een stapeltje gemaakt voor mijn paps en mams ze waren vorige week 32 jaar getrouwd maar waren toen op vakantie. Ik wilde graag proberen hoe het was om een stapeltje te versieren met Royal Icing en.. voor een eerste keer vind ik m niet slecht gelukt!

Wat vinden jullie? als tips hebt zijn deze zeer zeker welkom omdat er toch zeker nog wel wat verbeterpunten zijn!
Voor de roosjes had ik een heel mooi uitsteker setje gekocht waar helaas verkneukelde roosjes uit kwamen (was die met vijf blaadjes aan elkaar weet zo even het merk niet had ze op you tube voorbij zien gaan maar kan er zelf geloof ik niet mee overweg grr...). heb daarom de blaadjes los uitgestoken, uitegrold en vastgeplakt tot een roosje, ook hier ben ik best wel trots op voor een eerste keertje. Heeft iemand nog tips hoe ik ze nog echter kan laten lijken een volgende keer? (dusten of iets anders???)
dank je wel voor het kijken en eventuele tips!
gr Lon
p.s. sorry voor de slechte foto's we gaan binnenkort een nieuwe camera halen dan hoef ik de spiegelreflex bij ons mam niet meer te lenen
heb ik natuurlijk nu niet kunnen lenen lol
edit: Vulling vergeten te vermelden:
Bovenste taartje:
caramelcreme van lorr an en dulce du leche en melk ganache= was lekker
middelste taartje:
witte choco ganache en frambozenjam en verse framboosjes = viel tegen qua smaak
onderste taartje:
slagroom met aardbeienjam en verse aardbeitjes= mjammie! viel bij iedereen het meeste in de smaak
hij was voor 18 personen dwz 10,5cm/ 15 cm en 18 cm rond

Marian
Grapjas! Tis een fantastisch mooie taart!