1 Laatst bewerkt door susiecake (27-05-2011 13:22)

Onderwerp: Made with love en geslaagd

Weer even twee "simpele" taartjes gemaakt.
Mijn vriend zit altijd gezellig mee te kijken als ik aan het "taarten" ben en elke keer vraagt hij wanneer ik er nou eentje speciaal en alleen voor hem maak. Door de drukte heen komt het er nooit van en die ene keer dat ik er eentje voor hem ging maken was het finaal mislukt omdat ik een te klein bakblik had gebruikt waardoor alles dus in mijn over terecht kwam  :s (gebeurt me anders noooooooit)  :nooo
Nou waren we op 15 mei officieel 2 jaar samen en dus het ideale moment om hem een klein lief taartje kado te doen. Made with a lot of L.O.V.E
Hij was er superrrrr blij mee en de taart heeft helaas de volgende ochtend niet gehaald!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QUUKMSXM.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZSIG7PFX.jpg

En dan nog een taartje voor mijn broertje omdat hij nu dan eindelijk achter het stuur mag kruipen. Ik had totaal een ander idee in mijn hoofd maar kwam maar niet uit mijn vingers. Vandaar ook een heeeeeeeeele stomme fout gemaakt :o . Wie het meteen ziet...gaat door voor de koel-vries combinatie!!! :lol:
Maar goed, hij was er blij mee en vond hem superrrrr lekker. En daar doen we het voor toch?!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJEPPU4X.jpg

En de auto moet zijn toekomstige auto voorstellen. Van de voetbal krijgt hij een nieuwe auto, een witte opel corsa met donkere ramen en dakraampje, maar ja, hoe ga ik die nou namaken??? Dus maar een uitsteker gebruikt van de meest ouwerwetse auto die ik kon vinden en dan zo'n beetje de details van zijn nieuwe auto. hahahaha

Bedankt voor het kijken en tips en feedback....altijd welkom!

2

Re: Made with love en geslaagd

Leuk gedaan!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

3

de kleuren van het stoplicht zitten verkeerd om! hihi!  :D

Leuke taart hoor! Ik vind je auto erg leuk!
Maarre je broertje krijgt een nieuwe auto van de voetbal? Is hij prof of zo?

4

Leuk gedaan!

wel leuk voor de afwisseling, zo'n stoplicht  :cool:

5

:)  Thanxxx allemaal

enne Tine83 gaat door voor de koel-vries combi!!!! :)  :)  :)

Zelf zit ik al jaren achter het stuur en in mijn hoofd zag een stoplicht er toch echt zo uit!!!! Heeeeeel stom dus!!!!! Maar het idee was dus om het groene licht groter te maken omdat hij nu eindelijk door mag rijden. Maar ja, ging dus beetje fout.  :grr:
En speelt bij FC Zwolle. Vandaar de nieuwe auto.

6

Jeej!  :D
FC Zwolle, leuk! Speelt hij in de selectie? Want dan ga ik eens opletten op tv!

7

Ja hij speelt bij het eerste. Ze zijn nu bezig met de nacompetitie en nog 1 wedstrijd en dan hopelijk richting eredivisie.
Als dat lukt.....weer een goed excuus voor een leuke taart  :)

8

Hij moet nog wel aan de goede kant van de weg leren rijden  :D

Leuke taart hoor.

9

:lol:  :lol: Een taartje speciaal en alleen voor hem?? wees maar blij met zo'n fanatieke fan ( hier willen ze geen marsepein of fondant meer  :nooo )

Leuke taartjes gemaakt !!  :thumb:

10

Marinina schreef:

:lol:  :lol: Een taartje speciaal en alleen voor hem?? wees maar blij met zo'n fanatieke fan ( hier willen ze geen marsepein of fondant meer  :nooo )

Leuke taartjes gemaakt !!  :thumb:

Jaaaaaa hij kijkt altijd heel sip als de taarten hier de deur uitgaan en tijdens het bakken hoopt hij stiekem dat het mislukt zodat hij het op kan eten. Dus nu inderdaad eentje speciaal alleen voor hem. :)
En bij mij zijn ze de fondant en marsepein nog lang niet zat. De kids staan altijd netjes in een rij te bedelen naar de restjes. haha