Onderwerp: Made with love en geslaagd
Weer even twee "simpele" taartjes gemaakt.
Mijn vriend zit altijd gezellig mee te kijken als ik aan het "taarten" ben en elke keer vraagt hij wanneer ik er nou eentje speciaal en alleen voor hem maak. Door de drukte heen komt het er nooit van en die ene keer dat ik er eentje voor hem ging maken was het finaal mislukt omdat ik een te klein bakblik had gebruikt waardoor alles dus in mijn over terecht kwam
(gebeurt me anders noooooooit)
Nou waren we op 15 mei officieel 2 jaar samen en dus het ideale moment om hem een klein lief taartje kado te doen. Made with a lot of L.O.V.E
Hij was er superrrrr blij mee en de taart heeft helaas de volgende ochtend niet gehaald!!!!

En dan nog een taartje voor mijn broertje omdat hij nu dan eindelijk achter het stuur mag kruipen. Ik had totaal een ander idee in mijn hoofd maar kwam maar niet uit mijn vingers. Vandaar ook een heeeeeeeeele stomme fout gemaakt
. Wie het meteen ziet...gaat door voor de koel-vries combinatie!!!
Maar goed, hij was er blij mee en vond hem superrrrr lekker. En daar doen we het voor toch?!
En de auto moet zijn toekomstige auto voorstellen. Van de voetbal krijgt hij een nieuwe auto, een witte opel corsa met donkere ramen en dakraampje, maar ja, hoe ga ik die nou namaken??? Dus maar een uitsteker gebruikt van de meest ouwerwetse auto die ik kon vinden en dan zo'n beetje de details van zijn nieuwe auto. hahahaha
Bedankt voor het kijken en tips en feedback....altijd welkom!

Thanxxx allemaal