Onderwerp: Wit, wit, en nog meer wit, met mijn eerste bloemen!
Whoehoeeeeee! Ik ben TROTS! En tevreden! En da ben k nie snel....
Ik mag (moet) voor een vriendinnetje haar bruidstaart maken (mijn eerste, en laatste??
), en dat vind ik zooooooo eng.... brrrrr.....
Maar de proeftaartjes die ik gisteren/vannacht/vanochtend heb gemaakt, geven me weer wat moed! Driemaal wit, beetje klassiek, maar toch met een moderne twist, en mijn eerste suikerbloemen! Zonder workshop! Dus ik ben best wel trots, want ik vind ze goed gelukt!
Hebben jullie nog tips/opmerkingen/advies/aanmerkingen die ik mee kan nemen als ik voor 't ecchie moet? Bijvoorbeeld hoe ik ervoor kan zorgen dat het wit gekleurde marsepein niet zo korrelig eruit ziet? Die laatste is 50/50 marsepein/fondant, en die is al beter, maar de bruid (en ik ook trouwens) vindt fondant niet lekker... Onwijs bedankt!! *knikkende knietjes*
O ja, weet niet helemaal zeker of ik hier goed sta, maar het zijn mini-bruidstaartjes, dan dan moet ie hier toch?
Witte chocolade creme met stukjes witte chocolade, en frambozenjam met verse frambozen en witte marsepein:

Champagnecreme met aardbeienjam en verse aardbeien en witte marsepein (de bolletjes zijn van royal icing gemaakt, en daarna beschilderd met pearl dust):

Mango-passievruchtenbavarois met stukjes mango en heeeeeerlijke zelfgemaakte passievruchtenjam!
En 50/50 marsepein/fondant:

En wit, witter, witst nog even gezellig saampjes op de foto:

De blommen had ik natuurlijk al gezien,maar zo op die taartjes staan ze geweldig.
)