1

Onderwerp: cricut voor beginner??

Ik denk er over een cricut mini te kopen omdat ik voor mijn broer de bruidstaart ga maken. Het lijkt mij leuk iets te proberen met de woorden in verschillende lettertype's zoals in het filmpje op youtube.
Zou ik dit als beginner kunnen leren voor augustus??
en zijn er veel extra's nodig voor de lettertype's of iets te doen met SCAL??
Alvast bedankt.

2

Re: cricut voor beginner??

ik heb er ook over zitten denken maar vind hem toch wel erg duur. maar het schijnt heel makkelijk te werken.

Groetjes Marleen

3

Alvast bedankt.

Denk er om dat er nu bijna alleen nog maar SCAL 3 verkocht wordt en die werkt niet meer met de Cricut! Als je goed zoekt kun je nog een SCAL 2 kopen.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

4

jeetje, bedankt voor de tip. Ik ben de hele avond al aan het zoeken maar kan nergens meer een versie 2 vinden.  :grr:

5

Ik heb hem en ik kan je zeggen dat je alleen met de cricut sheets echt een mooi resultaat krijgt in het begin. Wil je met marsepein of fondant werken dan is oefening toch echt wel vereist en dan nog wil het niet altijd lukken..er zijn verschillende topics over. Ik heb hem al een aantal maanden, maar ik vind het sneller en fijner om het zonder te doen....ik ga nog eens oefenen wanneer ik er meer tijd en geduld voor heb..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

Cindy_K schreef:

Alvast bedankt.

Denk er om dat er nu bijna alleen nog maar SCAL 3 verkocht wordt en die werkt niet meer met de Cricut! Als je goed zoekt kun je nog een SCAL 2 kopen.

Ik heb echt goed gezocht maar nog geen resultaat helaas...