Re: In Love With Marie
Wauwie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » In Love With Marie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauwie!
FAN-TAS-TISCH!
Haar hals/nek schouder partij vind ik ook zo mooi gedetaileerd. Niet gewoon maar een bonk fondant in een jurk gepropt.
Had buiten de uitleg van Wendy om een beetje zitten spelen met m'n tooltjes om er een soort van sleutelbeenderen in te maken. Best goed gelukt inderdaad
En de handjes zijn ook zelluf gemaakt! Wendy heeft daar tegenwoordig een mal voor, maar dat was echt m'n eer te na hoor.
En nee, die ene hand is niet gevouwen omdat-ie mislukt was
Allemaal bedankt voor de leuke reacties!
Ben nog altijd helemaal verliefd hoor, kijk steeds naar de foto's op m'n mobieltje of loop ff naar beneden om 'r nog eens in het echt te zien.
En ze ruikt ook nog eens heel lekker
(gekke muts, die Miss Pebble)
Wat is ze leuk! Heel gaaf gedaan.
Je bent wel totally in love with Marie, ga nog maar even aan haar snuffelen.
Geintje, ik begrijp die verliefdheid wel hoor!
o..wow...schitterend!!!
gertieneke schreef:Even nieuwsgierig nog, is het allemaal van fondant met tylose ?
Allemaal van fondant, alleen schouders met tlose en door het hoofd een heel klein beetje. Het huidskleur is fondant gemengd met een beetje marsepein om de kleur wat levendiger te houden.
Dank je wel voor de uitleg, heb de foto's nog even goed bekeken, echt onwijs mooi gedaan
ooo dat neusje en dat mondje
ze is superlief
WAUW! Echt schitterend!!! Ze is echt HEEL mooi, lijkt me super gaaf om zoiets nog eens te maken .
Petra, wat mooi zeg! Helemaal geweldig! Heel apart ook deze kleuren.
Petje af!
Geweldig!!!! Zoveel kleine details. Ze kijkt ook zo 'nuffig'!!
wat een prachtige Marie!! Helemaal top!
Vind de achterkant van de jurk zo mooi gemaakt, en haar gezichtje! Ennhet klopt helemaal, hoge voorhoofden waren in die tijd een mega must, dus helemaal top!
Prachtig gemaakt mooie kleuren ook !!!
Ook voor deze geldt: prachtig!!!!!!!!!!!!
SUPERNIETMEERNORMAAL. En wat een mooie detailfoto's.
Het handje met het tasje, de ribbel bovenop de jurk bij de schouders, de haren, het gezicht, de roze wangetjes, pff.
Erg mooi hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » In Love With Marie