1

Onderwerp: In Love With Marie

Gisteren de barokjurk-workshop gedaan bij Wendy.
Marie-Antoinette was al maanden mijn desktop-achtergrond dus verliefd was ik toch al. Maar haar nieuwe zus..... dat is toch wel echt een snoepje HIHI

In vol ornaat
http://i56.tinypic.com/2ijsoe9.jpg

Even m'n tusch showen
http://i55.tinypic.com/332a13c.jpg

Neus in de wind
http://i53.tinypic.com/riwv8l.jpg

Net terug van de kapper
http://i56.tinypic.com/244qp0w.jpg

En natuurlijk een tas - geen vrouw kan zonder
http://i52.tinypic.com/51egt3.jpg


En wat een heerlijke ruimte heeft Wendy!! Echt helemaal super, die kleurtjes, de meubels, de rust, mooi licht.... te gek gewoon!
Thanks Wendy voor de heerlijke workshop!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2

Re: In Love With Marie

Oja, die blauwe strepen..... zijn een beetje lelijk.... volgende keer krijg je bij de workshop geen vodka!!  ;)  :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Re: In Love With Marie

Ik vind em prachtig!! Vind vooral je rok aan de achterkant super mooi gefrommeld (hoe zeg je dat anders! :D)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Re: In Love With Marie

Mooi!!!

Re: In Love With Marie

praaaaachtig

cake my day

6

Re: In Love With Marie

Wat prachtig!!! Die zou ik dus noooooooit op kunnen eten!  ;)

Liefde is... elke dag een taartje

7

Re: In Love With Marie

Bientje78 schreef:

Wat prachtig!!! Die zou ik dus noooooooit op kunnen eten!  ;)

Gaan we ook lekker niet doen!! Gemaakt op een dummie, en ze krijgt een ereplaatsje onder een mooie stolp  :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

8

Re: In Love With Marie

Super, en het is al gezegd al gezegd.....maar ook ik vind de rok aan de achterkand erg mooi. Ook de geschilderde bloemen.
Het lijfje en de handje zijn ook erg mooi.

Groetjes v. Annette.

9 Laatst bewerkt door gertieneke (25-05-2011 11:28)

Re: In Love With Marie

Wat een plaatje is het geworden, kan me voorstellen dat je er verliefd op bent  :thumb:

Even nieuwsgierig nog, is het allemaal van fondant met tylose ?

10 Laatst bewerkt door Dot (25-05-2011 12:11)

Re: In Love With Marie

hij is super,wat een werk die jurk en dat haar, mooi kantje ook bovenaan het lijfje.
moet alleen wel lachen om haar gezicht!
was er niet van de week een topic om te stemmen op een kindje met een zuur gezicht? Daar kun je haar ook mee laten doen  ;)

Groetjes, Dorothea.

11

Re: In Love With Marie

Wauwwwwww héél mooi exemplaar.

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

12

Re: In Love With Marie

gertieneke schreef:

Even nieuwsgierig nog, is het allemaal van fondant met tylose ?

Allemaal van fondant, alleen schouders met tlose en door het hoofd een heel klein beetje. Het huidskleur is fondant gemengd met een beetje marsepein om de kleur wat levendiger te houden.

Dot schreef:

moet alleen wel lachen om haar gezicht!
was er niet van de week een topic om te stemmen op een kindje met een zuur gezicht? Daar kun je haar ook mee laten doen  ;)

Dat is nou juist zo leuk van deze dame, dat nuffige gezichtje!! En ik zeg je - een hele uitdaging nog om het zo te krijgen  :s  :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

13

Re: In Love With Marie

magnifique!!!!!

groetjes Anneliek

14

Re: In Love With Marie

*zwijmel....*

Wat is ze toch geweldig! En perfect uitgevoerd Peet! Dat nuffige mondje.. geweldig!!  :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

15

Re: In Love With Marie

Praaaachtiggg! die mag ik lekker binnenkort(binnen lang eigenlijk) ook gaan maken  :D

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

16

Re: In Love With Marie

nou ik ben net zo verliefd op jouw Marie, als op de Marie die ik een poosje geleden gemaakt heb  :lol:  :lol:

leuk dat je voor blauw gekozen hebt, ze is goed gelukt hoor :thumb:

geef haar maar een mooi pronk plekje in huis :)

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

17

Re: In Love With Marie

Prachtig!!

18

Re: In Love With Marie

Ooooh, woooow, helemaal geweldig! Prachtig, dat koele blauw bij dat pruilmondje, dat arrogante neusje en die sproet, haha!!
Helemaal top, Petra!!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

19

Re: In Love With Marie

heel erg prachtig is ze  :thumb:

liefs marieke

20

Re: In Love With Marie

echt mooi

21

Re: In Love With Marie

Heb er maar 1 woord voor, of nee 2 : PRACHTIG en onwijs GAAF  :Y

22

Re: In Love With Marie

Wauwww die is echt wel heel erg mooi. Haar nek en schouders....zo echt.........wauw

Groetjes Eline

23

Re: In Love With Marie

Helemaal super zeg.

24

Re: In Love With Marie

FAN-TAS-TISCH!

Super leuk ook dat je hele duidelijke detail foto's hebt gemaakt.Prachtig tuitmondje. Haar hals/nek schouder partij vind ik ook zo mooi gedetaileerd. Niet gewoon maar een bonk fondant in een jurk gepropt.

Ook het kantje is erg mooi! Ben der gewoon helemaal weg van! Mijn complimenten!!!!  :thumb:

Groetjes San

25

Re: In Love With Marie

Wauwie!