Juistem
Omdat je zoveel aan materialen uit gaat geven is een workshop nooit weg.. Dat scheelt je miskopen
Maar ik kan je wel de volgende lijst geven hou er alleen wel rekening mee dat het mijn voorkeuren zijn, het kan zijn dat jij dat anders ervaart
Metalen balltool (7,50 euro op de beurs gekocht) (kunstof balltool heeft vaak een naadje die bij het verdunnen je blaadjes kan scheuren)
Cellboard klein, ik heb al een klein non-stick board en vond daarom een grote niet zo nodig
Ik heb een geel Foampad, maar die van PME (die set van 2) is ook erg goed omdat je er 1 bij hebt zitten waar je de mexican hats in kan doen, (anders zouden die weer plat worden)
Flower tape (groen en bruin)
Floral wire, maar welke gauge hangt af van de bloemen die je gaat maken.
Uitstekers Ik gebruik zowel van FMM als van PME maar ook Metalen uitstekers. Voor de rozen heb je die van FMM met een puntje aan het blad, maar ik vind die van PME ook mooi, die zijn gewoon rond.
Het meeste geld (naar mijn idee) gaat zitten in de veiners, die zijn gemaakt van siliconen en zijn altijd erg duur, maar voegen wel een hoop toe, je kunt prima bloemen maken zonder veiners, het hoeft niet..
Ik denk niet dat ik al 400 euro heb uitgegeven aan mijn bloemen materiaal, wel aan workshops
Maar daar heb ik dan ook heel veel van geleerd..
Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!