Onderwerp: Ideeën gezocht voor roze vulling??
Ik mag voor mijn nichtje Jamsine haar 2e verjaardag de taart maken. Superleuk natuurlijk, alleen ben ik aan het dubben over de vulling. Ik was al druk aan het nadenken over iets wat ook lekker is voor die 2-jarige meid, had al vaker iets gelezen over manderijnpartjes e.d. Nu mailde mijn zus vandaag echter of ik een roze vulling kan doen (iets met aarbeien bijv.) Uiteraard kan dit wel, maar ik moet die dag wel van Oss naar Ruurlo rijden (om en nabij een uur rijden) ...
Ik vraag met af of het wel veilig is om bijv. verse aardbeien ertussen te doen. Aardbeienjam of -vlaaivulling is niet bepaald roze. Is het een optie om dit te vermengen met botercreme? (Eventueel meringue botercreme.) Heeft iemand hier ervaring mee, of een andere idee voor een lekkere, ROZE vulling?
Ik dacht er ook nog aan om niet de vulling, maar het biscuit roze te maken. Als ik dit doe, moet ik dan de kleurstof in de laatste minuten pas meemixen?
Je hoort het, ik ben er dus totaal nog niet uit
Wel heb ik het geluk dat ik deze taart (2 juni) en een geboortetaart voor een andere zus (5 juni uitgeteld en het wordt een meisje) hoogstwaarschijnlijk in dezelfde week moet maken. Dus 2 vliegen in 1 klap en dan hoef ik niet meer na te denken over de smaken/kleuren in de 2e taart