26

Re: Debbie Brown Books

Etspaghet schreef:

Ben ik de enige dan die het niet helemaal netjes vindt om boeken op het net te zetten? :o

Ik denk dat het het aloude "Het hemd is nader dan de rok"principe is ;)  Ik geloof toch werkelijk niet dat iemand het in z'n hoofd zou halen dit bij een ons bekende taartenboekschrijver te doen, maar zo'n onbekende grootheid... Blijkbaar voelt het dan anders :S

Voor mij rinkelt het ook altijd een ongemakkelijk belletje hoor, zeker in het licht van de algemene verontwaardiging als er weer eens een foto ongevraagd gebruikt wordt :+

Moet er wel bij aantekenen dat ik het wellicht wel zou downloaden om er eens een goed kijkje in te nemen om te zien of het voor mij de moeite waard is om het aan te schaffen, dus in die zin kan het de schrijfster ook weer klandizie opleveren ipv kosten :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

27

Moet er wel bij aantekenen dat ik het wellicht wel zou downloaden om er eens een goed kijkje in te nemen om te zien of het voor mij de moeite waard is om het aan te schaffen, dus in die zin kan het de schrijfster ook weer klandizie opleveren ipv kosten :lol:

ja dat heb nou ook, ik reserveer ook vaan boeken bij de bieb en dan kan ik op me gemak kijken of ik ze wil aanschaffen.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

28

mrij schreef:

ja dat heb nou ook, ik reserveer ook vaan boeken bij de bieb en dan kan ik op me gemak kijken of ik ze wil aanschaffen.

Eerlijk gezegd is dat ook de reden dat ik ze heb gedownload: heeft het zin om ze aan te schaffen (= cadeau te vragen  ;) ). En voor de inspiratie hoeft hoeven er twee niet omdat ik (bijna) al die taarten al eens heb zien langskomen in de parade   :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

29

dank je voor je boeken
houd het topic in de gaten voor mischien nog andere
boeken :o

30

mrij schreef:

Dat was bij mij ook de reden...ik ging die online kopen en kon nergens een sneak preview krijgen, dus had ik ook geen idee hoe ze het uitlegde, hoe de pics waren enzo.
Dat boek van Peggy Porschen bv heb ik een sneak preview van gezien, en dat ga ik me kopen.  :D

31

Deze boeken zijn ook hier te vinden (er staan heel veel links in dit topic):

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=61405

Hoeven jullie ze niet nog een keer up te loaden, scheelt weer tijd.

32

je bent geweldig heel erg bedankt hiervoor

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

33

Kadohke schreef:

Maar goed....los of het wel of niet kan/mag/netjes is....gescande boeken zijn volop te krijgen op het net! En ook veel taartboeken. Persoonlijk hoef ik ze niet...ook al is het een investering, ik vind het heerlijk om mijn boekenplank vol taartboeken te zien en lekker te bladeren! Maar ieder z'n ding cq beurs!

In het andere topic was je nog behoorlijk enthousiast  ;) :

Lees:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa....wat een ontdekking!!!

Als ik het goed begrijp kun je dus niet met een druk op de knop het hele boek opslaan in je eigen documenten??

Laatst bewerkt door Kadohke (16-07-2009 22:46)

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

34

Helemaal geweldig, ik ga nu waarschijnlijk Debby Brown Wedding Cakes kopen omdat ik de inhoud super vind.

Heeft iemand Margaret Braun? Die kan ik nergens meer krijgen.

35

Donnay schreef:

:lol: Wat heeft dat er nou mee te maken: daar kan je toch van geleerd hebben? ;) :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

36

Adrienne schreef:
Donnay schreef:

:lol: Wat heeft dat er nou mee te maken: daar kan je toch van geleerd hebben? ;) :+

Precies.....en ik heb nog niet geleerd dus voorlopig ben ik nog dol op boeken die ik kan downlaoden.

37

wat mij betreft mag je er hier nog wel meer neer zetten hoor!!! thanks for all!!!

gr lon

38

Kadohke schreef:
Donnay schreef:
Etspaghet schreef:

Ben ik de enige dan die het niet helemaal netjes vindt om boeken op het net te zetten?

Euh.....tot nu te lezen wel ja  :D

Kijk.....politiek correct is het niet.....maar het wordt overal aangeboden....zie de sites als piratebay, kickass....enz enz. Ondanks dat ik daar ook af en toe dankbaar gebruik van maak koop ik evengoed nog wel eens een boek, ga ik naar de bios, koop ik een cdtje....maar ik vind de prijzen in Nederland zo absurd hoog geworden (voorheen was Nederland goedkoop en was alles in het buitenland duurder, als ik nu naar het buitenland ga lijkt alles bijna gratis vergeleken met hier) dat ik er bijzonder weinig moeite mee heb om af en toe een boek te downloaden voor m'n ereader, muziek voor m'n mp3 of filmpje voor m'n ipad. Heerlijk om burgerlijk ongehoorzaam te zijn  :lol:

hihihi....moet ook wel een beetje lachen. Da's dus ook typisch Nederlands.....een boek kopen is te duur.....maar een e-reader, mp3 en een ipad hebben....dat kan weer wel..... ;)

Maar goed....los of het wel of niet kan/mag/netjes is....gescande boeken zijn volop te krijgen op het net! En ook veel taartboeken. Persoonlijk hoef ik ze niet...ook al is het een investering, ik vind het heerlijk om mijn boekenplank vol taartboeken te zien en lekker te bladeren! Maar ieder z'n ding cq beurs!

Hallo dames,

Ik heb ze er meer opgezet, omdat ik altijd eerst hem download om te kijken of het boek wat is, voordat ik hem koop, zodat ik altijd eerst even inkijk.

Het is inderdaad dat er veel geld misgelopen word door de download mania, maar als ik een boek echt wil, koop ik hem toch, ik wil het gewoon altijd even beoorden :)

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

39

Donnay schreef:
Kadohke schreef:

Lees:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa....wat een ontdekking!!!

Als ik het goed begrijp kun je dus niet met een druk op de knop het hele boek opslaan in je eigen documenten??

Laatst bewerkt door Kadohke (16-07-2009 22:46)

hahahaha....ben nog steeds enthousiast hoor! ;-)
Maar vreemd genoeg "pakt" t me nog niet. Was eigenlijk al vergeten dat het kon. Als ik een boek wil van het taarten (en dat geld ook met leesboeken), koop ik het gewoon. Ik weet dat het niet altijd goedkoop is, en zeker als je er een paar tegelijk koopt. Maar ik blader nog altijd graag door mijn boeken voor inspiratie. Ook altijd super makkelijk als je een bruidspaar over de vloer hebt....

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

40

Yep...daar heb je een punt.....staat wel zo professioneel als je ze een boek laat zien in plaats van een gekopieerd vodje  :lol: Maar voor "thuisgebruik" is het wel prettig  ;)

41

alsof mensen een heel digitaal boek gaan uitprinten? Ik niet hoor, ik kijk gewoon op het scherm van m'n laptop. En als ik het boek echt handig vind koop ik het.

42

helaas inmiddels niet meer te downloaden, kreeg waarschuwing van de amerikaanse overheid!

43

Ik ook... :(

Life is what you bake it.

44

Barbara136 schreef:

helaas inmiddels niet meer te downloaden, kreeg waarschuwing van de amerikaanse overheid!

Ik was nieuwsgierig geworden en kreeg ook die waarschuwing.
Het is dus foute boel.
Ik ben blij met mijn echte boeken die ik van de week bij bol. com gekocht heb van Debby Brown. Ik heb al twee avonden doorgebracht met alleen kijken, wat lezen ...kortom genieten van hetgeen ik in handen heb.

Megaupload is uit de lucht gehaald ivm nieuwe wetgeving.. oprichter ervan werd met veeeel bombarie gearresteerd deze week..

Groetjes Natasja!

46

Nu je het zegt....
Weet iemand toevallig een link naar het wedding cakes boek van Debby, ergens op 't web?

Life is what you bake it.