1 Laatst bewerkt door Cakemama-nl (30-05-2011 09:17)

Onderwerp: Debbie Brown Books

Hallo Dames,

Special voor jullie heb ik geupload, dus gratis, 
4 ebooks van Debbbie Brown, en de link van Collete Petters:
Debbie Brown 50 Easy Cakes
http://www.megaupload.com/?d=8IG5VQVA
Debbie Brown Wedding Cakes
http://www.megaupload.com/?d=FLYG03VO
Debbie Brown Fairy Tales
http://www.megaupload.com/?d=43NXRXNJ
Collete Petters- Dream cakes
http://www.megaupload.com/?d=AZHUCK6P

Om de downloaden moet je op de link klikken en dan even volgen hoe je hem gratis kan downloaden, je moet 45 seconden wachten.

Het zijn Pdfjes, (eerst ingepakt met winrar, dus je moet ze even uitpakken met Het gratis programma winrar, dan kun je hem openen met adobe rader)
dus lekker zelf te bekijken en uit te printen, waarom er geld voor uitgeven toch!

Aub :)

GR
Cakemama
*edit, alle links bij mekaar gezet!

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

2

Re: Debbie Brown Books

wat super leuk heb ze gelijk binnen gehaald! bedankt

Groetjes Marleen

3

thanks!!!!! :thumb:

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

4

he, leuk! Dank je wel  :D

5

Gaaf, Dank je wel Cakemama  :thumb:

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

6

Leuk bovenste boek heb ik niet, nu wel

7

w0ow beter, dat is lief!heel erg bedankt

8 Laatst bewerkt door Reini (24-05-2011 18:44)

Ik heb Cakes to dream on van Colette Peters..alleen op mijn harde schijf. Maar als iemand die wil, ik heb hetzelfde als jij gedaan en online gezet.
http://www.megafileupload.com/en/file/3 … n-rar.html

Ik ging die kopen maar door eerst op pc te zetten, ben ik tot besef gekomen dat het toch niet voor mij is dat boek. (gelukkig, kost nogal wat)

bedankt voor het delen van je boeken!

9

Geweldig!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Dank!

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

10

Super, fijn de leuke reacties, meer intresse voor voor meer boeken? Dan ga ik daarmee aan de slag, meer boeken erop te zetten,

GR
Chantal
Cakemama

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

11

Cakemama-nl schreef:

Super, fijn de leuke reacties, meer intresse voor voor meer boeken? Dan ga ik daarmee aan de slag, meer boeken erop te zetten,

GR
Chantal
Cakemama

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Liefs,   Ricky

12

ik doe denk ik iets niet goed, want bij mij lukt het niet.
ik klik op de link om te downloaden, maar gaat niet beginnen.

13

O leuk, Debbie Brown Wedding Cakes had ik nog niet.
Dank je wel  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Cake makes your smile !!!

14

Reini schreef:

Ik heb Cakes to dream on van Colette Peters..alleen op mijn harde schijf. Maar als iemand die wil, ik heb hetzelfde als jij gedaan en online gezet.

Ik ging die kopen maar door eerst op pc te zetten, ben ik tot besef gekomen dat het toch niet voor mij is dat boek. (gelukkig, kost nogal wat)

jullie beiden bedankt, maar Reini, vooral jij want in dat boek staat hoe je een kussen kunt carven uit een vierkante taart!

Groetjes, Dorothea.

15

Ik moet nog even kijken of het werkt op de pc, op de tab iig niet helaas. Bedankt alvast!

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

16

zie het nu pas (en ben eerst beginnen downloaden) heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt :Y  :Y  :Y

17 Laatst bewerkt door Sonj@ (24-05-2011 21:24)

THANKS!!!! Hier ben ik echt SUPERBLIJ mee!!

Het zijn trouwens ingepakte bestanden. Op de mac moest ik ze even uitpakken met stuffit expander. Misschien een tip voor anderen?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

18

Ik kan de bestanden niet openen, iemand een tip. Werk gewoon met windows op een acer.

Alvast bedankt.

Sandra

19

Winzip downloaden, Sandra!

Groetjes, Dorothea.

20

Ben ik de enige dan die het niet helemaal netjes vindt om boeken op het net te zetten? :o

Boeken zijn inderdaad duur dus ik begrijp het ook wel weer maar ik wilde toch even zeggen dat er mensen juist hun geld verdienen met het verkopen van die boeken en dat ze het waarschijnlijk niet zo tof vinden als die zomaar op internet worden gezet.

(En nee, ik download ook geen films om dezelfde reden! ;))

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

21

Reini schreef:

Reini, Dank je wel.

Heb je trouwens gezien dat bladzijde 61 wel heel geheim is....... :think:

Liefs,   Ricky

22

Etspaghet schreef:

Ben ik de enige dan die het niet helemaal netjes vindt om boeken op het net te zetten? :o

Boeken zijn inderdaad duur dus ik begrijp het ook wel weer maar ik wilde toch even zeggen dat er mensen juist hun geld verdienen met het verkopen van die boeken en dat ze het waarschijnlijk niet zo tof vinden als die zomaar op internet worden gezet.

(En nee, ik download ook geen films om dezelfde reden! ;))

Een beetje "off topic", sorry daarvoor. Maar ik wil wel even reageren.

Tja, er zijn mensen die het geld niet hebben voor een echt boek maar wel heel graag willen leren. Die mensen zouden het boek dus nooit gekocht hebben maar die downloaden het wel.... dus loopt een schrijver dan inkomsten mis? Ik denk het niet.... Misschien wel wat kort door de bocht maar ik weet zeker dat veel mensen het geld niet hebben voor zulke boeken.
En die zijn er blij mee. Als je het geld wel hebt koop je het toch wel want dat werkt wel veel makkelijker natuurlijk. Denk maar eens aan de figuren die je met een bepaald aantal procent moet vergroten... dat is toch behelpen met een kopie.

Dus nee ik heb er geen moeite mee dat mensen dit op het net zetten en downloaden.

Liefs,   Ricky

23

ik koop af en toe ook een boek, dat ik eerder wel gedownload heb, evenals met films; gewoon omdat het als boek beter leest en fijner bij de hand ligt dan de laptop. Ik vind het wel fijn, als ik van te voren kan zien wat er zoal in staat. Deze boeken zijn hier niet zo te koop en ik kan hem niet in de winkel inkijken.

Groetjes, Dorothea.

24

Etspaghet schreef:

Ben ik de enige dan die het niet helemaal netjes vindt om boeken op het net te zetten?

Euh.....tot nu te lezen wel ja  :D

Kijk.....politiek correct is het niet.....maar het wordt overal aangeboden....zie de sites als piratebay, kickass....enz enz. Ondanks dat ik daar ook af en toe dankbaar gebruik van maak koop ik evengoed nog wel eens een boek, ga ik naar de bios, koop ik een cdtje....maar ik vind de prijzen in Nederland zo absurd hoog geworden (voorheen was Nederland goedkoop en was alles in het buitenland duurder, als ik nu naar het buitenland ga lijkt alles bijna gratis vergeleken met hier) dat ik er bijzonder weinig moeite mee heb om af en toe een boek te downloaden voor m'n ereader, muziek voor m'n mp3 of filmpje voor m'n ipad. Heerlijk om burgerlijk ongehoorzaam te zijn  :lol:

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

25

Donnay schreef:
Etspaghet schreef:

Ben ik de enige dan die het niet helemaal netjes vindt om boeken op het net te zetten?

Euh.....tot nu te lezen wel ja  :D

Kijk.....politiek correct is het niet.....maar het wordt overal aangeboden....zie de sites als piratebay, kickass....enz enz. Ondanks dat ik daar ook af en toe dankbaar gebruik van maak koop ik evengoed nog wel eens een boek, ga ik naar de bios, koop ik een cdtje....maar ik vind de prijzen in Nederland zo absurd hoog geworden (voorheen was Nederland goedkoop en was alles in het buitenland duurder, als ik nu naar het buitenland ga lijkt alles bijna gratis vergeleken met hier) dat ik er bijzonder weinig moeite mee heb om af en toe een boek te downloaden voor m'n ereader, muziek voor m'n mp3 of filmpje voor m'n ipad. Heerlijk om burgerlijk ongehoorzaam te zijn  :lol:

hihihi....moet ook wel een beetje lachen. Da's dus ook typisch Nederlands.....een boek kopen is te duur.....maar een e-reader, mp3 en een ipad hebben....dat kan weer wel..... ;)

Maar goed....los of het wel of niet kan/mag/netjes is....gescande boeken zijn volop te krijgen op het net! En ook veel taartboeken. Persoonlijk hoef ik ze niet...ook al is het een investering, ik vind het heerlijk om mijn boekenplank vol taartboeken te zien en lekker te bladeren! Maar ieder z'n ding cq beurs!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl