Onderwerp: Mijn inzending voor de wedstrijd in Alphen!
3 weken geleden rondde ik mijn PME module suikerbloemen af, plaatste hier mijn eindwerkstuk en kreeg midden in de nacht een mailtje van Bart.. of ik me wilde inschrijven..
Oef.. Ik wilde wel heel graag weten of dat wat ik kon maken wel aardig was, maarr.. ik had nog nooit zelf thuis bloemen gemaakt zonder begeleiding. Jah mijn huiswerk voor PME, maar verder alleen workshops bij madhuri gedaan en nooit thuis eens een bloem gemaakt.
Ik was niet tevreden(genoeg) over mijn eindstuk om dat in te leveren, volgens mij mocht dat ook niet want die was al gepubliceerd geweest. Dus vol goede moed opnieuw begonnen en graven in mijn geheugen wat ik bij madhuri had geleerd, Ik was bij de PME totaal niet tevreden over mijn rozen.. Dus die moesten zeker beter.
zo gezegd zo gedaan... avond aan avond hier zitten priegelen aan de eetkamer tafel en ik genoot van de rust die het me gaf, geen gestress, heerlijk bezig geweest en kreeg er meer en meer plezier in. IK ging totaal niet uit van een prijs. Ik wilde echt meedoen om de feedback. Weten wat er allemaal verbeterd kan worden.
Hier dus mijn werkstuk en ik dank Margareth Ford en Susan Kruithof voor de feedback die ik van hen heb mogen ontvangen.. Ik ga vol goede moed aan de slag met de punten die ze me hebben aangegeven! Nu snel mijn spullen bij elkaar zoeken voor de workshop van Alan Dunn morgen

.

heel mooi hoor! (ik heb er zelfs volgens mij nog een foto van gemaakt).