1

Onderwerp: Mijn inzending voor de wedstrijd in Alphen!

3 weken geleden rondde ik mijn PME module suikerbloemen af, plaatste hier mijn eindwerkstuk en kreeg midden in de nacht een mailtje van Bart.. of ik me wilde inschrijven..

Oef.. Ik wilde wel heel graag weten of dat wat ik kon maken wel aardig was, maarr.. ik had nog nooit zelf thuis bloemen gemaakt zonder begeleiding. Jah mijn huiswerk voor PME, maar verder alleen workshops bij madhuri gedaan en nooit thuis eens een bloem gemaakt.

Ik was niet tevreden(genoeg) over mijn eindstuk om dat in te leveren, volgens mij mocht dat ook niet want die was al gepubliceerd geweest. Dus vol goede moed opnieuw begonnen en graven in mijn geheugen wat ik bij madhuri had geleerd, Ik was bij de PME totaal niet tevreden over mijn rozen.. Dus die moesten zeker beter.

zo gezegd zo gedaan... avond aan avond hier zitten priegelen aan de eetkamer tafel en ik genoot van de rust die het me gaf, geen gestress, heerlijk bezig geweest en kreeg er meer en meer plezier in. IK ging totaal niet uit van een prijs. Ik wilde echt meedoen om de feedback. Weten wat er allemaal verbeterd kan worden.

Hier dus mijn werkstuk en ik dank Margareth Ford en Susan Kruithof voor de feedback die ik van hen heb mogen ontvangen.. Ik ga vol goede moed aan de slag met de punten die ze me hebben aangegeven! Nu snel mijn spullen bij elkaar zoeken voor de workshop van Alan Dunn morgen :)

http://img43.imageshack.us/img43/3746/alphenmei2011alphen2011.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Mijn inzending voor de wedstrijd in Alphen!

Wauw!
Wat een prachtig bloemstuk!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

3

Mooi hoor  :Y .

4

Prachtig! Kan hier heeeeel lang naar blijven kijken, echt heel erg mooi gemaakt!

5

Wauw, dat wil ik ook kunnen maken. Wat mooi!  :thumb:

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

6

Wauw!!! Echt heel erg mooi!!

Enne na die workshop met Alan Dunn, win je volgend jaar zeker, met deze basis kan dat niet missen!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Mooi hoor! Heb je niet gewonnen?? Dat had ik een beetje verwacht ;)

8

Zo mooi!

9

Prachtig zeg, je avonden ontspannen eraan werken zijn eraan af te zien, supermooi !

Groetjes, Conny

10

Heel mooi hoor!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

11

Waren goede aanwijzingen he? Belinda, vond het heel leuk om je ontmoeten en volgend jaar shinen we elkaar tegemoet. HIHI. En zoals je zelf zegt, zijn we in compititie met onszelf, hihi, was voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets deed zonder begeleiding en heb er heel veel van geleerd!  En je stuk :thumb:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

12 Laatst bewerkt door mignonne (23-05-2011 10:45)

Heel mooi bloemstuk, knap gedaan hoor!

13

Heeeeel mooi :Y

14

mooi hoor en stoer dat je hebt meegedaan!
ben een beetje jaloers dat je naar alan dunn gaat ;) :shh:

Geniet van elke dag!!!!

WOW, Belinda! Die is mooi!

16

In het echt is hij veel mooier! Heb hem ook lekker staan bewonderen  :Y  :D  heel mooi hoor! (ik heb er zelfs volgens mij nog een foto van gemaakt).

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

17

hij is zeker heel mooi  :thumb:

18

Wauw!!!!! Práchtig gemaakt :Y  :thumb:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

19

Ik vind hem heel mooi! En vergeet niet te showen wat je bij Alan Dunn hebt gemaakt :Y

Be in love with what you have

20

Ik vind hem super mooi!

Liefs, Zanoni

21

heel erg mooi