Onderwerp: En ook mijn inzending voor de bloemen - Alphen
Ik had deze ingezonden. Helaas niet genoeg punten voor een prijs.
Heb jammer genoeg niet meer gevraagd wat ik moet verbeteren voor een volgende keer.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En ook mijn inzending voor de bloemen - Alphen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had deze ingezonden. Helaas niet genoeg punten voor een prijs.
Heb jammer genoeg niet meer gevraagd wat ik moet verbeteren voor een volgende keer.
ohh was die van jou! .. die waren ook mooi
Idd jammer dat je op een gegeven moment net na de prijsuitreiking niet beneden was, we hebben feedback gekregen van susan en van Margareth. Ik stuur je wel even een PM vanavond want ze heeft ook feedback over jouw stukje aan ons gegeven..
Lief boeketje!
Leuk!
Maar stelde het de 4 seizoenen voor ofzo? Vond dat namelijk een beetje apart
Dat de bloemen niet bij elkaar kunnen in het echt 
Mooi bloemstukje hoor! Wat geweldig hoe 'echt' jullie bloemen allemaal lijken. Niet te geloven dat alles van suiker is gemaakt!
Leuk!
Maar stelde het de 4 seizoenen voor ofzo? Vond dat namelijk een beetje apartDat de bloemen niet bij elkaar kunnen in het echt
Hihi als ik jou was zou ik nu heel erg hard 'JA' roepen, ook als 4 seizoenen helemaal de bedoeling niet was. Ik zou daar zelf namelijk helemaal niet aan gedacht hebben, of de bloemen allemaal wel in hetzelfde seizoen bloeien... 
Hihi, thema was toch iets met sprookjes?
Vind dit echt een heel leuk boeketje, mag zo op tafel hier! 
Vond je roos echt supermooi!! En wat een kunststukjes zitten er tussen zeg
Jammer dat je er niet bij was bij de feedback, maar bommeltje gaat je meer vertellen, komt goed!
Ja Chanttie57 ik kwam Bommeltje net tegen bij de Alan Dunn workshop en zij vertelde me dat de poinsettia uit de toon viel. Die behoort bij een ander seizoen.
Reneebr: haha, ik had inderdaad kunnen zeggen Sprookjes bestaan nog. Maar zonder gekheid, het was de eerste keer dat ik mee durfde te doen, en ik heb er totaal niet bij stil gestaan. Ik ga denk ik een goed boek over bloemen arrangeren aanschaffen. Iemand tips?
Prachtig...!
Ik ben echt (een beetje maar hoor
) jaloers op je mooie roos...! Dat wil ik ook zo graag kunnen...! 
Leuk!
Maar stelde het de 4 seizoenen voor ofzo? Vond dat namelijk een beetje apartDat de bloemen niet bij elkaar kunnen in het echt
Tegenwoordig kan je allerlei bloemen krijgen het hele jaar door, dus waarom zouden ze dan niet bij elkaar mogen? Wordt daar echt op gejureerd dan?
Prachtig mooi
Net echt die bloemen
Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik ze super vind. 
Ja Chanttie57 ik kwam Bommeltje net tegen bij de Alan Dunn workshop en zij vertelde me dat de poinsettia uit de toon viel. Die behoort bij een ander seizoen.
Reneebr: haha, ik had inderdaad kunnen zeggen Sprookjes bestaan nog. Maar zonder gekheid, het was de eerste keer dat ik mee durfde te doen, en ik heb er totaal niet bij stil gestaan. Ik ga denk ik een goed boek over bloemen arrangeren aanschaffen. Iemand tips?
JA!!!
Het mooiste, handigste boek wat ik ken... Het dubbele boek van alan dunn... zal hem ff zoeken in de webshop... Staat ook alles uitgelegd over glaze 
http://www.deleukstetaartenshop.nl/boek … cc4bcd9ffb
Succes!
Ik vind hem super!
JA!!!
Het mooiste, handigste boek wat ik ken... Het dubbele boek van alan dunn... zal hem ff zoeken in de webshop... Staat ook alles uitgelegd over glazehttp://www.deleukstetaartenshop.nl/boek … cc4bcd9ffb
Succes!
Bedankt voor de tip! Ik ga daar eens goed in lezen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En ook mijn inzending voor de bloemen - Alphen