1

Onderwerp: En ook mijn inzending voor de bloemen - Alphen

Ik had deze ingezonden. Helaas niet genoeg punten voor een prijs.
Heb jammer genoeg niet meer gevraagd wat ik moet verbeteren voor een volgende keer.

http://www4.picturepush.com/photo/a/5708402/480/Anonymous/IMG-8622.jpg

2

Re: En ook mijn inzending voor de bloemen - Alphen

ohh was die van jou! .. die waren ook mooi  :Y

Idd jammer dat je op een gegeven moment net na de prijsuitreiking niet beneden was, we hebben feedback gekregen van susan en van Margareth. Ik stuur je wel even een PM vanavond want ze heeft ook feedback over jouw stukje aan ons gegeven..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Lief boeketje!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

4

Leuk!
Maar stelde het de 4 seizoenen voor ofzo? Vond dat namelijk een beetje apart ;) Dat de bloemen niet bij elkaar kunnen in het echt ;)

5

Mooi bloemstukje hoor! Wat geweldig hoe 'echt' jullie bloemen allemaal lijken. Niet te geloven dat alles van suiker is gemaakt!

reneebr schreef:

Leuk!
Maar stelde het de 4 seizoenen voor ofzo? Vond dat namelijk een beetje apart ;) Dat de bloemen niet bij elkaar kunnen in het echt ;)

Hihi als ik jou was zou ik nu heel erg hard 'JA' roepen, ook als 4 seizoenen helemaal de bedoeling niet was. Ik zou daar zelf namelijk helemaal niet aan gedacht hebben, of de bloemen allemaal wel in hetzelfde seizoen bloeien...  ;)

6

Hihi, thema was toch iets met sprookjes?  :lol:

Vind dit echt een heel leuk boeketje, mag zo op tafel hier!  :thumb:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

Vond je roos echt supermooi!! En wat een kunststukjes zitten er tussen zeg :thumb: Jammer dat je er niet bij was bij de feedback, maar bommeltje gaat je meer vertellen, komt goed!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

8 Laatst bewerkt door leipoh (23-05-2011 17:02)

Ja Chanttie57 ik kwam Bommeltje net tegen bij de Alan Dunn workshop en zij vertelde me dat de poinsettia uit de toon viel. Die behoort bij een ander seizoen.

Reneebr: haha, ik had inderdaad kunnen zeggen Sprookjes bestaan nog. Maar zonder gekheid, het was de eerste keer dat ik mee durfde te doen, en ik heb er totaal niet bij stil gestaan. Ik ga denk ik een goed boek over bloemen arrangeren aanschaffen. Iemand tips?

9

Prachtig...!

Ik ben echt (een beetje maar hoor ;) ) jaloers op je mooie roos...!  Dat wil ik ook zo graag kunnen...! :Y

Een welgemeende glimlach is als een straaltje zonneschijn op een donkere dag...

10

reneebr schreef:

Leuk!

Tegenwoordig kan je allerlei bloemen krijgen het hele jaar door, dus waarom zouden ze dan niet bij elkaar mogen? Wordt daar echt op gejureerd dan?

11

Prachtig mooi :Y  Net echt die bloemen

12

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik ze super vind. :Y

13

Heel mooi boeketje! :Y

14

leipoh schreef:

Ja Chanttie57 ik kwam Bommeltje net tegen bij de Alan Dunn workshop en zij vertelde me dat de poinsettia uit de toon viel. Die behoort bij een ander seizoen.

Reneebr: haha, ik had inderdaad kunnen zeggen Sprookjes bestaan nog. Maar zonder gekheid, het was de eerste keer dat ik mee durfde te doen, en ik heb er totaal niet bij stil gestaan. Ik ga denk ik een goed boek over bloemen arrangeren aanschaffen. Iemand tips?

JA!!!
Het mooiste, handigste boek wat ik ken... Het dubbele boek van alan dunn... zal hem ff zoeken in de webshop... Staat ook alles uitgelegd over glaze ;)

http://www.deleukstetaartenshop.nl/boek … cc4bcd9ffb

Succes!

15

Ik vind hem super!

Liefs, Zanoni

16

reneebr schreef:

JA!!!
Het mooiste, handigste boek wat ik ken... Het dubbele boek van alan dunn... zal hem ff zoeken in de webshop... Staat ook alles uitgelegd over glaze ;)

http://www.deleukstetaartenshop.nl/boek … cc4bcd9ffb

Succes!

Bedankt voor de tip! Ik ga daar eens goed in lezen.