1

Onderwerp: Mijn eerste stapel, super uitdaging...

...maar wel aardig gelukt  :)

Hier is ie dan, mijn eerste stapeltaart. Ik had m mijn schoonmoeder beloofd voor haar verjaardag, dat was dus gisteren. Donderdagavond druk aan de slag gegaan met het bakken van kapsels, vrijdag heb ik hem gevuld en bekleed. Ik was om half 11 klaar ('s avonds). Ik ben natuurlijk niet aan 1 stuk doorgegaan, maar wat een werk was het zeg! Ik ben wel tevreden met het eindresultaat, al was ik heel wat dingen vergeten (zoals de afwerking van de onderste laag) en kwamen er scheurtjes in  :(  maar mijn schoonmoeder vond hem helemaal fantastisch! :D Nouja, hier komt ie:

http://img59.imageshack.us/img59/8415/cimg2792r.jpg

Gevuld met chocoganache, verse aardbeien en chocobotercreme.
Hieronder nog een foto van de onderste laag vulling.

http://img821.imageshack.us/img821/1803/cimg2789.jpg

Bedankt voor het kijken en je feedback is welkom.

2

Re: Mijn eerste stapel, super uitdaging...

Ow jammie, een foto van de binnenkant, dat vind ik altijd zo heerlijk om te zien ! En je stapel is echt hartstikke mooi hoor, geen wonder dat je schoonmoeder er blij mee was !!

Groetjes, Conny

3

Ow, ik zal je even rapporteren trouwens, want je hoort hiermee natuurlijk in de stapeltaart parade !

Groetjes, Conny

4

Wauw wat een vrolijke taarten!!
En ze zien er ook al zo heerlijk uit!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

5

Owja, vergeten..de taart is gebasseerd op haar interesses. De bovenste laag is versierd met verfspatten, omdat ze van schilderen houdt, de tweede laag is versierd met die diamantjes van het Sims icoontje (computerspel) waar ze ook vaak mee bezig is en de laatste laag moet lijken om zo'n pot van Blond, die heeft ze een keer gekregen van mijn vriend.

6

Eerste stapels (  :thumb: ) mogen ook in Bruids- en Stapeltaarten :Y

[MOVE] --> Verdieping lager

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Gelijk maar even komen kijken n.a.v. je reactie op een taart van mij.

Ik vind dat je zeker trots mag zijn op deze taart. Het klopt dat er nog verbeterpunten zijn maar er is niemand die een eerste stapeltaart helemaal strak heeft!!

Gewoon een kwestie van veel oefenen en je zult zien dat alles steeds sneller gaat en knapper wordt.

De decoratie vind ik fantastisch, heel persoonlijk!  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

8

leuk hoor.