Onderwerp: Taartje voor de congierge die weg gaat... met veel scheurtjes :((
Ik kreeg via een nichtje de vraag of ik een taartje kon maken voor de congierge van hun school die weg ging..
Het maakte niet uit wat, alleen de vulling en de tekst hebben de leerlingen onderling bepaald... Dus ik dacht probeer eens een bolstrikje 
De leerlingen en de meester hadden zich verheugd op een lekker stukje taart, dus ik sprak later de meester en vroeg of de taart had gesmaakt
Hij keek me aan en schudde NEE! Ik schrok me rot natuurlijk, maar tegelijkertijd had hij ook een grijns op zn gezicht... Dus ik keek m vragend aan
Zegtie: Hij (de congierge) zei, dat komt mooi uit, die neem ik mee want ik krijg vanavond ook nog visite
Hij werd 65, dus zijn visite thuis heeft er hopelijk van gesmuld!!"
Een domper voor de leerlingen en de meester dus!! Misschien maak ik nog wel een eindejaars taartje voor ze... vond het toch wel zielig eigenlijk
Lang verhaal, maar dit was het geworden:
Met het bekleden scheurde heel mn fondant
De helft weg gegooid, zat onder de botercreme.. Opnieuw bekleed en weer veel scheurtjes, probeerde het nog enigszins weg te werken maar hoe meer ik deed hoe erger het werd! Dus zo maar gelaten
Tips tegen het scheuren zijn welkom, al heb ik er al wel wat gekregen in andere topics