Joosjepoosje schreef:Kaatjekikker schreef:Latex handschoenen zijn ook niet fijn. Bij de Action koop je voor 3 euro een pak vinyl handschoenen. Die zijn wel iets gepoederd, maar dat merk je amper. (Ik vind gepoederde handschoenen vre-se-lijk normaal)
Vinyl handschoenen vind ik in ieder geval een stuk prettiger met kneden dan latex.
Dank je, k ga gelijk zoeken!
Ik gebruik ook vinyl handschoenen. Ik wil niet anders meer! Ideaal, het kneden en kleuren gaat zo een stuk sneller. En het is ook hygienischer natuurlijk.
Wel gebruik ik handschoenen zonder poeder. Die van de webshop zijn echt perfect. Maar daar zitten niet veel in een verpakking. Bovendien vond ik het handiger om ze gewoon hier in Italie te kopen.
Zo'n doos van 100.
Maar.... niet alle vinylhandschoenen zonder poeder zijn goed bruikbaar!
Ik heb 3 verschillende merken/dozen gekocht (allemaal geschikt voor gebruik met etenswaren), waarvan de laatste pas net zo goed zijn als die van de webshop.
Bij de anderen bleef de fondant erg aan de handschoenen plakken en daardoor bleven mijn vingers aan elkaar plakken, enz.
Deze is van het merk 'Walking'. Geen idee of het ook in Nederland te krijgen is.
Koop anders eerst eens een pakje van de webshop van deleukstetaarten. Dan weet je wat ik bedoel. Het werkt zo fijn!