Onderwerp: Slagroom taart
Hallo dames,
Ik ben nieuw bij de leukste taarten.
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil slagroom taart maken maar weet niet hoe ik het moet afsmeren?
Kan iemand mij helpen.
groeten yasemin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Slagroom taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo dames,
Ik ben nieuw bij de leukste taarten.
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil slagroom taart maken maar weet niet hoe ik het moet afsmeren?
Kan iemand mij helpen.
groeten yasemin
Afsmeren met slagroom. Het liefst aangevet. Met een spatel tegen de zijkant aan afsmeren en op de bovenkant. Daarna kun je vlokken/nootjes etc. tegen de zijkant aan plakken.
en niet te lang smeren want anders wordt t boter
en niet te lang smeren want anders wordt t boter
Ook leuk, dan heb je een botertaart
met smeren heb je dat toch niet? Heb ik nog nooit gehad in ieder geval. Wel als je het te lang klopt
dus vullen en bekleden met aangevet slagroom.
Dames echt bedankt. Ga volgende week gelijk aan de slag
Ik smeer meestal eerst alleen de zijkanten. Doe dan de hagelslag/vlokken/nootjes op een bord. Dan kan je de taart aan de boven en onderkant vast houden en erin deppen. Daarna met een mes de bovenkant in smeren en bespuiten met slagroom.
Snap je hem?
Jaja, zo doe ik het ook wel eens.. Het is maar net waar je zin in hebt en wat je fijn vind toch
Ik smeer meestal eerst alleen de zijkanten. Doe dan de hagelslag/vlokken/nootjes op een bord. Dan kan je de taart aan de boven en onderkant vast houden en erin deppen. Daarna met een mes de bovenkant in smeren en bespuiten met slagroom.
Snap je hem?
1x zo geprobeerd en taart gleed uit elkaar
Nu doe ik t eerst afsmeren en dan handje voor handje de nootjes oid erop
1x zo geprobeerd en taart gleed uit elkaar
Nu doe ik t eerst afsmeren en dan handje voor handje de nootjes oid erop
Ik zet hem tussen vullen en afsmeren nog in de koelkast. Dan kan de slagroom weer aansterken/opstijven. Heb blijft dan eigenlijk altijd goed plakken.
Maar gewoon proberen wat je het fijnst vindt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Slagroom taart