1

Onderwerp: cadeaupapier als inspiratie, bedank t

Hallo allemaal,

Door alle goede tips die ik in het bakken en vullen onderdeel van t forum heb gekregen had ik dit keer een perfect doorgesneden biscuit!! Nogmaals bedankt daarvoor!

Ik had zo'n leuk inpakpapier gekocht, ik dacht daar moet ik een taartje van maken!!

Mijn dochter van 11 maanden heeft 3 nachten bij een neef van me en zijn gezin gelogeerd. Ze slaapt al heel haar leven slecht en wij waren toe aan een paar nachten rust. Daarvoor waren we hen heel dankbaar. De laatste dag miste ik haar behoorlijk, dus dan maar taart maken, goede afleiding!

Dit is wat ik ervan gemaakt heb! Ben redelijk tevreden, de afwerking kan wat mooier en volgende keer moet ik beter passen en meten, van nu paste de t van bedankt niet meer op de bovenkant... Ik vind het wel een vrolijk geheel!

Vulling: 1 laag krokante chocolade met abrikozen jam en 1 laag krokante chocolade met botercreme.

En nu de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MYFX8VBO-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YRH3T383-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4OJV4OIK-D.jpg

Bedankt voor het kijken en tips en feedback zijn altijd welkom!!

2

Re: cadeaupapier als inspiratie, bedank t

Mooi en vrolijk! en ook wel grappig dat de "t" er niet meer op paste  ;)

3

Zonde van je T, maar wat een prachtige taartje!

''Succes is niet het einde en falen is niet fataal... Het is de moed om door te gaan dat telt!''

4

Mooie taart!
Mooie lettertype ook  :Y
Ziet er heel kleurig uit,  ook die lichte basis komt uit. :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5 Laatst bewerkt door Carien (17-05-2011 15:08)

hartstikke leuk en mooi  :thumb: en die T, die kan ook op de zijkant hoor :Y  ;)

Heel erg leuk papier idd (waar?? O-) ), maar de combi vind ik een beetje jammer :o . Ik zou gaan voor deze taart op een éénkleurige onderplaat en op deze onderplaat voor een heel rustige taart. Maar dat is natuurlijk ook wel erg persoonlsgebonden :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Carien schreef:

Heel erg leuk papier idd (waar?? O-) )

Het papier komt van de Action, tja nu ik hem gemaakt heb snap ik wel wat je bedoelt, maar ja ik dacht anders kun je niet zien dat de taart op het papier geinspireerd is! Als ik het nog eens als inspiratie gebruik zal ik nog eens aan je reactie denken!!

Dank je wel voor jullie leuke reacties, en de t zit inderdaad aan de zijkant, maar dat is niet te zien op de foto!

Ik vind hem helemaal leuk, ook met het papier op de achtergrond!!!!!!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

8

Ik vind hem helemaal geweldig! Zeker omdat het helemaal bij elkaar past. Ik hou wel van drukte ;)

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

9

Wauw! Echt gaaf!

Ik vind het effect van 'ton sur ton' best wel grappig eigenlijk!

Maar een kleurig effen achtergrondje had ook niet misstaan idd!

10

Heel leuke vrolijke taart, en inderdaad misschien toch maar een effen papiertje eronder,  maar ik wou ongevraagd tocht een kleine tip geven wat betreft je dochtertje. Misschien denk je waar bemoeit dat mens zich mee, maar ik heb hetzelfde gehad met mijn zoontje. Deze sliep ook vanaf z'n geboorte slecht. Op een gegeven moment zelfs elke nacht(geheel tegen onze principes) tussen ons in, zodat je in ieder geval zelf nog wat slaap krijgt. Wij zijn met hem naar een klassiek homeopaath geweest (ik kwam daar met mijn oudste zoontje ook al voor een ander probleem, en dan is de drempel wat minder groot) en ik moet zeggen binnen enkele nachten sliep hij heerlijk door(in z'n eigen bedje. Het inslapen bleef wat langer een probleem, maar ook dat kwam uiteindelijk goed. Ik wil me echt niet met dingen bemoeien die me niet aangaan, maar als ik hoor van kinderen die moeilijk slapen heb ik altijd het gevoel dat ik deze tip toch even door moet geven, want het lijkt alsof je niets kan doen, en op een gegeven moment heb je (dat had ik teminste) het geboel dat iedereen denkt, ach het valt wel mee, het zal wel verwendheid zijn, en je wordt er behoorlijk moedeloos van. Het lijkt voor veel mensen hocus pocus, maar het helpt echt.

11

@ anja66 Dank je wel voor je tip! Deze tip had ik nog niet gehoord! Dat laatste herken ik wel, dat ik het gevoel heb dat iedereen denkt dat het wel mee zal vallen. Ik ben eerst nog iets anders aan het proberen, maar ik houd je tip zeker in mijn achterhoofd! Dank je wel!