Onderwerp: cadeaupapier als inspiratie, bedank t
Hallo allemaal,
Door alle goede tips die ik in het bakken en vullen onderdeel van t forum heb gekregen had ik dit keer een perfect doorgesneden biscuit!! Nogmaals bedankt daarvoor!
Ik had zo'n leuk inpakpapier gekocht, ik dacht daar moet ik een taartje van maken!!
Mijn dochter van 11 maanden heeft 3 nachten bij een neef van me en zijn gezin gelogeerd. Ze slaapt al heel haar leven slecht en wij waren toe aan een paar nachten rust. Daarvoor waren we hen heel dankbaar. De laatste dag miste ik haar behoorlijk, dus dan maar taart maken, goede afleiding!
Dit is wat ik ervan gemaakt heb! Ben redelijk tevreden, de afwerking kan wat mooier en volgende keer moet ik beter passen en meten, van nu paste de t van bedankt niet meer op de bovenkant... Ik vind het wel een vrolijk geheel!
Vulling: 1 laag krokante chocolade met abrikozen jam en 1 laag krokante chocolade met botercreme.
En nu de foto's:

Bedankt voor het kijken en tips en feedback zijn altijd welkom!!
http://bregjestaarten.webklik.nl

), maar de combi vind ik een beetje jammer
. Ik zou gaan voor deze taart op een éénkleurige onderplaat en op deze onderplaat voor een heel rustige taart. Maar dat is natuurlijk ook wel erg persoonlsgebonden