Onderwerp: Te asociaal!!!

Hier ben ik dus echt een beetje over de zeik van;

Ik had een mail gekregen van een onbekende "klant". Hij had mijn pinguin taart gezien van 3 hoog en wilde graag een kleinere versie voor zijn zoontje die 6 wordt. Zie hier zijn mail:

Beste Linda,

ik wil graag de piguen taart bestellen ik wil hem zaterdag komen halen.
mijn kind heet Gorkem ( er moet twee puntjes op het O) en wordt 6 jaar .
mocht het niet lukken voor zaterdag of heb je een vraag dan kun je me mailen of bellen

Dus ik aan de slag en de taart gemaakt. Nu, je raad het al; ik belde meneer net op met de vraag hoe laat hij de taart op komt halen. Krijg ik 1 of ander onsamenhangend verhaal over dat hij nog een mail gestuurd zou hebben (wat natuurlijk helemaal niet waar is) dat hij een grotere taart zou willen, maar daar had ik niet op gereageerd. Ik heb nooit een mail gezien en bovendien zou hij hem gisteravond verstuurd hebben. Nu had meneer vanmorgen een taart bij de bakker besteld voor vanmiddag. Serieus; kennen jullie een bakker die 's morgens een taart aanneemt voor dezelfde dag? Ik niet hoor!! Het komt er dus op neer dat ik hier met een taart zit met Gorkem erop waar ik niets mee kan....behalve zelf opeten, wat ik zo maar gelijk ga doen  :s

Zo pfff...even mijn hart gelucht  :)  Hier is de taart:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QHOYDAMM-D.jpg

Bdeankt voor het "aanhoren" van mijn verhaal.

Groetjes Linda

2

Re: Te asociaal!!!

Dan meen je niet!!!!!
Wat heb je tegen hem gezegt? Dat de taart klaar staat?
Ik zou laaiend zijn  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:
En wat schaamteloos van hem.

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

3

Nou...lekker lullig dan!!! :(
Het moet ook niet gekker worden hè?! Wat een rare lui heb je toch tegenwoordig!!! :s
Ondanks dat ziet de taart er erg mooi uit.

Groetjes, Angela

4

Oooh bah! Wat een ellendige streek, daar zou ik ook behoorlijk kwaad over zijn! :grr:

En spijtig voor hem (en voor Gorkem), want je hebt wel een hele leuke taart gemaakt! :Y

5

Als je hulp nodig hebt met opeten, ik zie dat Krizzy, Angela en ik (zei de gek) in de buurt wonen.....  :lol:

Serieus: ik zou ook flink pissed zijn hiervan!

6

erg vervelend voor je..maar daarom zijn bij mij ook alle taarten betaald als ze ze op komen halen... ben ooit 1x met een taart blijven zitten en dat overkomt me niet meer...dus hier na de bevestiging van de bestelling ..factuur met betaalgegevens ed ..na de betaling is de bestelling bevestigd.... bij uitzondering ..bij bv bekende wil ik een uitzondering maken.... mischien kun je de letters er af halen en iemand anders er blij mee maken... Ik heb de stapel toen naar het verpleeghuis hier in de buurt gebracht en die mensen daar hebben heerlijk gesmuld van mijn taart...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

annick67 schreef:

Als je hulp nodig hebt met opeten, ik zie dat Krizzy, Angela en ik (zei de gek) in de buurt wonen.....  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:

Maar even zonder gekheid!
Ik neem aan dat je wel gezegd hebt dat de taart al klaar was?
Had hij daar eigenlijk nog wat op te melden?

Groetjes, Angela

8

annick67 schreef:

Waar en hoe laat ?  :P  :9  :P  :9  :P

Liefs van Christel

9

Ik maak pas een taart, als het geld in mijn bezit is. En dan max 1 week vtv...
Maar dit gebeurd jou ook geen 2e x meer, dat weet ik zeker;-)

Taart is wel prachtig; de bakker kan je echt niet evenaren!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

10

krizzy1978 schreef:
annick67 schreef:

Waar en hoe laat ?  :P  :9  :P  :9  :P

Hmmmm daar moeten we even achteraan.... Lindaaaaaaaaaaaa!?!?!  :lol:  :9

11

annick67 schreef:

Hier nog een die in de buurt woont, help hem met liefde opeten. :D  :Y  :)
Mooie taart hoor, echt jammer voor dat kindje dat hij deze taart niet op zijn verjaardag heeft.

12

Linda is offline zie ik......

Die zit natuurlijk toch achter haar óren in de taart.....  :9  :9  :9

En dat met minimaal 4 vrijwilligers die haar daar graag bij helpen, in de buurt!!! Snap er niks van....  :+

13

je hebt hem toch een foto van je prachtige taart doorgemaild? Wat zal die dan zelf ook baaaaaaaaaaaaalen!

annick67 schreef:

Linda is offline zie ik......

Die zit natuurlijk toch achter haar óren in de taart.....  :9  :9  :9

En dat met minimaal 4 vrijwilligers die haar daar graag bij helpen, in de buurt!!! Snap er niks van....  :+

Haha...hij is nog heel. Kom maar gezellig dames, moet nog een zwangere buik maken vanavond en kan wel wat hulp gebruiken  :lol:

Frumpje schreef:

je hebt hem toch een foto van je prachtige taart doorgemaild? Wat zal die dan zelf ook baaaaaaaaaaaaalen!

Oh goed idee!! ga ik doen!!  :lol:

Angela71 schreef:
annick67 schreef:

:lol:  :lol:  :lol:

Maar even zonder gekheid!
Ik neem aan dat je wel gezegd hebt dat de taart al klaar was?
Had hij daar eigenlijk nog wat op te melden?

Gezellig dames, kom maar hoor!! Ik heb idd gezegd dat die al klaar was. Maar goed, ik heb gezegd dat die de taart van de bakker maar af moest zeggen en mij daarna terug moest bellen, dat heeft die natuurlijk nooit gedaan. Heb hem zelf nog 2 x geprobeerd te bellen, maar je raad het al; hij neemt niet op!! De knuppel!!!

conny4u schreef:

erg vervelend voor je..maar daarom zijn bij mij ook alle taarten betaald als ze ze op komen halen... ben ooit 1x met een taart blijven zitten en dat overkomt me niet meer...dus hier na de bevestiging van de bestelling ..factuur met betaalgegevens ed ..na de betaling is de bestelling bevestigd.... bij uitzondering ..bij bv bekende wil ik een uitzondering maken.... mischien kun je de letters er af halen en iemand anders er blij mee maken... Ik heb de stapel toen naar het verpleeghuis hier in de buurt gebracht en die mensen daar hebben heerlijk gesmuld van mijn taart...

Dit gebeurd me idd geen 2x!! En wat betreft de taart; ik heb blijkbaar een aantal forumleden gevonden die de taart op komen eten  :lol:

Dames, bedankt voor jullie reacties!! Ga nu maar even lekker sushi eten om mijn woede kwijt te raken...mjammie!!

19

Mooie taart hoor, jammer voor het kind..... wat een lompe pa..... sorry....

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

20

Ha ha ha nou wil je best komen helpen hoor :lol:
En zeker die knuppel ff een emailtje sturen met je foto. En dan eigenlijk ook een foto maken als je taart aan het opeten bent :+

Liefs van Christel

krizzy1978 schreef:

En zeker die knuppel ff een emailtje sturen met je foto. En dan eigenlijk ook een foto maken als je taart aan het opeten bent :+

Ja haha, maar het is toch te onfatsoenlijk dat hij me terug zou bellen en dat die dat niet eens doet!! Zo zie je maar; voortaan vooraf laten betalen!!

22

Te asociaal!!

Liefs van Christel

23

krizzy1978 schreef:

Zullen we haar ff een handje gaan helpen Krizzy? ;)  :cool:

24

:lol:  :lol:

Liefs van Christel

Te grappig!! Een foto maken terwijl we de taart opeten en dan mailen whahahaha