Onderwerp: Te asociaal!!!
Hier ben ik dus echt een beetje over de zeik van;
Ik had een mail gekregen van een onbekende "klant". Hij had mijn pinguin taart gezien van 3 hoog en wilde graag een kleinere versie voor zijn zoontje die 6 wordt. Zie hier zijn mail:
Beste Linda,
ik wil graag de piguen taart bestellen ik wil hem zaterdag komen halen.
mijn kind heet Gorkem ( er moet twee puntjes op het O) en wordt 6 jaar .
mocht het niet lukken voor zaterdag of heb je een vraag dan kun je me mailen of bellen
Dus ik aan de slag en de taart gemaakt. Nu, je raad het al; ik belde meneer net op met de vraag hoe laat hij de taart op komt halen. Krijg ik 1 of ander onsamenhangend verhaal over dat hij nog een mail gestuurd zou hebben (wat natuurlijk helemaal niet waar is) dat hij een grotere taart zou willen, maar daar had ik niet op gereageerd. Ik heb nooit een mail gezien en bovendien zou hij hem gisteravond verstuurd hebben. Nu had meneer vanmorgen een taart bij de bakker besteld voor vanmiddag. Serieus; kennen jullie een bakker die 's morgens een taart aanneemt voor dezelfde dag? Ik niet hoor!! Het komt er dus op neer dat ik hier met een taart zit met Gorkem erop waar ik niets mee kan....behalve zelf opeten, wat ik zo maar gelijk ga doen
Zo pfff...even mijn hart gelucht
Hier is de taart:

Bdeankt voor het "aanhoren" van mijn verhaal.
Groetjes Linda