1

Onderwerp: CCs met siliconen stempels

http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop1963600.pictures.silstempelgw.jpg

Bij een boekenwinkel kwam ik heldere siliconen stempels tegen met o.a cupcakes erop. Leuk en gemakkelijk om te gebruiken. Er is ook een how to op onze site.

vrouwtje Deeg; natuurlijk lekkere bakproducten

2

Re: CCs met siliconen stempels

Grappig gedaan! Wat is je site eigenlijk, want die staat nergens...

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

3 Laatst bewerkt door djehr (12-05-2011 20:43)

mooi

Sylliek schreef:

Ik dacht dat het mogelijk was dat via het profiel te vinden maar als dat niet zo is dan bij deze: De howto staat op.... edit Jozien: linkje verwijderd

5

vrouwtje deeg schreef:
Sylliek schreef:

Ik dacht dat het mogelijk was dat via het profiel te vinden maar als dat niet zo is dan bij deze: De howto staat op ....

Helaas Sylliek, doorlinken naar een taartdecoratiewebshop mag niet op het forum, hoe leuk ook de how to. Dus ik haal deze link weer weg. Maar gelukkig is ie natuurlijk wel vindbaar via google.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Ohw wat een leuke dingen maak je allemaal!
Je site is inderdaad via je profiel te vinden, maar normaal staat er ook links naast je berichtje, onderaan een knop met "website" zodat je meteen door kan klikken. Waarom dat bij jouw niet zo is weet ik niet...

7

reneebr schreef:

Je site is inderdaad via je profiel te vinden, maar normaal staat er ook links naast je berichtje, onderaan een knop met "website" zodat je meteen door kan klikken. Waarom dat bij jouw niet zo is weet ik niet...

Ik wel :D Dit geldt pas na het plaatsen van minimaal 5 berichten.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Oh haha
Dan zal het binnenkort wel een keertje komen ;)

9 Laatst bewerkt door rietje puk (13-05-2011 09:00)

..

Jozien schreef:
reneebr schreef:

Ik wel :D Dit geldt pas na het plaatsen van minimaal 5 berichten.

Het was ons nog niet opgevallen, maar fijn om te weten ;) We hopen natuurlijk veel meer berichten te posten... :Y

11

Hoi vrouwtje deeg,
Wat een superidee,het is jou dus wel gelukt!
Ik heb vorige week ook zulke stempels gebruikt op koekjes maar het ging voor geen meter met de inkt, dus uiteindelijk heb ik ze er maar gewoon hard ingedrukt voor een reliefje...  O-)
Ik ga jou methode ook eens proberen want ik zie mogelijkheden!! Super!

12

Heel erg leuk. Ik liep er al een tijdje aan te denken hoe je zoiets het beste kon doen, maar ik was er nog niet aan toe gekomen het ook echt te proberen. Ik ga jouw manier zeker een keer testen.