Onderwerp: CCs met siliconen stempels

Bij een boekenwinkel kwam ik heldere siliconen stempels tegen met o.a cupcakes erop. Leuk en gemakkelijk om te gebruiken. Er is ook een how to op onze site.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » CCs met siliconen stempels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Bij een boekenwinkel kwam ik heldere siliconen stempels tegen met o.a cupcakes erop. Leuk en gemakkelijk om te gebruiken. Er is ook een how to op onze site.
Grappig gedaan! Wat is je site eigenlijk, want die staat nergens...
mooi
Grappig gedaan! Wat is je site eigenlijk, want die staat nergens...
Ik dacht dat het mogelijk was dat via het profiel te vinden maar als dat niet zo is dan bij deze: De howto staat op.... edit Jozien: linkje verwijderd
Sylliek schreef:Grappig gedaan! Wat is je site eigenlijk, want die staat nergens...
Ik dacht dat het mogelijk was dat via het profiel te vinden maar als dat niet zo is dan bij deze: De howto staat op ....
Helaas Sylliek, doorlinken naar een taartdecoratiewebshop mag niet op het forum, hoe leuk ook de how to. Dus ik haal deze link weer weg. Maar gelukkig is ie natuurlijk wel vindbaar via google.
Ohw wat een leuke dingen maak je allemaal!
Je site is inderdaad via je profiel te vinden, maar normaal staat er ook links naast je berichtje, onderaan een knop met "website" zodat je meteen door kan klikken. Waarom dat bij jouw niet zo is weet ik niet...
Ohw wat een leuke dingen maak je allemaal!
Je site is inderdaad via je profiel te vinden, maar normaal staat er ook links naast je berichtje, onderaan een knop met "website" zodat je meteen door kan klikken. Waarom dat bij jouw niet zo is weet ik niet...
Ik wel
Dit geldt pas na het plaatsen van minimaal 5 berichten.
Oh haha
Dan zal het binnenkort wel een keertje komen 
..
reneebr schreef:Ohw wat een leuke dingen maak je allemaal!
Je site is inderdaad via je profiel te vinden, maar normaal staat er ook links naast je berichtje, onderaan een knop met "website" zodat je meteen door kan klikken. Waarom dat bij jouw niet zo is weet ik niet...Ik wel
Dit geldt pas na het plaatsen van minimaal 5 berichten.
Het was ons nog niet opgevallen, maar fijn om te weten
We hopen natuurlijk veel meer berichten te posten... 
Hoi vrouwtje deeg,
Wat een superidee,het is jou dus wel gelukt!
Ik heb vorige week ook zulke stempels gebruikt op koekjes maar het ging voor geen meter met de inkt, dus uiteindelijk heb ik ze er maar gewoon hard ingedrukt voor een reliefje...
Ik ga jou methode ook eens proberen want ik zie mogelijkheden!! Super!
Heel erg leuk. Ik liep er al een tijdje aan te denken hoe je zoiets het beste kon doen, maar ik was er nog niet aan toe gekomen het ook echt te proberen. Ik ga jouw manier zeker een keer testen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » CCs met siliconen stempels