Onderwerp: mijn oepsige schatje ;)
op aanraden van een taartvriendinnetje heb ik eens iets dunner bekleed vanmorgen, ik had nog een 12 cm taartje staan (nu 1-2 mm dik...pfew, viel nog niet mee), maar daar ben ik niet tevreden over, het is niet zo strak als ik gewend ben en ik zie er nog kleurverschil doorheen ( op de foto niet zo duidelijk zichtbaar maar in het echt wel...) dus na een redelijk ontevreden gevoel dit kleine 12 cm taartje dan maar als oefen projectje gebruikt n.a.v. de lieffies van Alice (misschien toch maar die workshop bij haar gaan doen). kijken of ik ook kan schilderen op een fondant
, maar Toos Inspiratieloos was weer eens op visite dus ik heb uit mijn geheugen iets uit de nagelstyling geprobeerd te maken (was al weer te lang geleden om precies te zien hoe dat ook al weer was want dat boek waar het in stond heb ik niet meer helaas....iemand van jullie toevallig in het bezit van het boek van Renata?) al met al vind ik het nog best een lieffie maar niet zoals ik ze normaal maak... ik wilde hem jullie toch niet onthouden want ik heb begrepen dat jullie het best leuk vinden om te zien dat bij mij ook niet altijd alles van een leien dakje gaat
ik ben gewend om te schilderen met olie of acrylverf en dit is zo totaal anders, heel dun en niet zo dekkend. je ziet ook alle aanzetten in de verf..... moet nog veel oefenen dus
owja, hij is gevuld met chocolade ganache en aardbeienjam. ik moest die ganache natuurlijk zelf ook nog eens proberen in een taart natuurlijk
trouwens, dit is alleen de voorkant he
aan de achterkant heb ik van alles geprobeerd, van one stroke painting (wat dus echt niet lukt met deze dunne verf want je kunt de kwast niet "laden" en scrolls. dus die achterkant ziet er niet uit whahahaha

ik denk dat ik normaliter op de 3 mm zit en bij bruidstaarten en moelijke vormen op de 4 cm. ik denk dat ik de 5mm niet eens haal.

dat lijkt mij zo vies!