Onderwerp: Woei!! Mijn eerste koekjes :-)
LET OP: OUD TOPIC!!!
2 jaar geleden al eens een poging gewaagd, met de funcake koekjes mix.. Wijze les geleerd.. dat lukt dus niet Wat de oven inging als een bakplaat vol leuke koekjes kwam eruit als een bakplaat met 1 grote koek
Ik heb mezelf opgegeven voor de koekjes ketting om mezelf te dwingen nog niet op te geven en een ander recept te proberen.
Afgelopen donderdag dus begonnen met het recept van peggy porschen.. Wat waren de koekjes mooi toen ik ze had uitgestoken.. maar nog belangrijker.. wat waren ze mooi toen ze de oven uitkwamen. Ze waren nog helemaal in vorm!!
Om het mezelf niet al te moeilijk te maken heb ik ze bekleedt met fondant i p v royal icing.. erg leuk om te doen!
De bruine had ik gemaakt voor de koekjes ketting, toen ik daarvan terug kwam had ik nog zoveel koekjes over dat ik ook nog roze heb bijgemaakt. Ondertussen zijn die al her en der uitgedeeld.
Gisteren naar de opening van Wendy had ik een mooie witte orchidee voor haar gekocht, met een wit lintje heb ik een roze hertje in de plant geknoopt. Erg leuk effect, helaas geen foto van