Onderwerp: nog ff wat geoefend....
binnenkort moet ik geopereerd worden aan mijn knie en als het ff tegenzit kan ik 6 weken niets doen...
dus nu dan nog maar ff lekker freubelen en oefenen. dit is de eerste topsy waarbij ik tevreden ben over de vorm. hij zal misschien niet aan de voorschriften voldoen, maar ik vind hem wel mooi zo
verder nog ff mijn bloemetjes gebruikt die nog steeds al veel te lang in de verpakking lagen. en weer ff geprobeerd met icing en stencils te werken. dit valt nog niet mee op een taps toe lopend klein taartje
dus hier en daar op strategische plaatsen kleine bloempjes geplaatst, ze waren niet allemaal echt nodig gelukkig
ik had een tijdje bakels gemengd met de marshmellowfondant omdat er mensen hier op de workshop de MMF te slap vinden, maar ik heb nu weer alleen MMF gebruikt en toch nergens last van, geen scheurtjes en geen kreukjes, terwijl ik met bakels toch echt sneller scheurtjes en ook last van stofjes heb. voortaan toch weer MMF voor mij....
hij is gemaakt van biscuit
eigenwijsje he
en in verschillende lagen gevuld met lemoncurd en vanillecreme
owja, nu dan maar de foto's
owja, hij wordt weer verloot via mijn taartenhyves
dus mijn inbox zal wel weer snel vol raken met 904 leden whahahha

heb je de parels nou platter gemaakt (van mn het bovenste taartje), of is het een andere mold (of zie ik het fout
)?
, juist dan kan je zittend lekker spelen met je taartspullen