1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (09-05-2011 15:15)

Onderwerp: nog ff wat geoefend....

binnenkort moet ik geopereerd worden aan mijn knie en als het ff tegenzit kan ik 6 weken niets doen...
dus nu dan nog maar ff lekker freubelen en oefenen. dit is de eerste topsy waarbij ik tevreden ben over de vorm. hij zal misschien niet aan de voorschriften voldoen, maar ik vind hem wel mooi zo  :lol:  :Y
verder nog ff mijn bloemetjes gebruikt die nog steeds al veel te lang in de verpakking lagen. en weer ff geprobeerd met icing en stencils te werken. dit valt nog niet mee op een taps toe lopend klein taartje   :s  dus hier en daar op strategische plaatsen kleine bloempjes geplaatst, ze waren niet allemaal echt nodig gelukkig :D
ik had een tijdje bakels gemengd met de marshmellowfondant omdat er mensen hier op de workshop de MMF te slap vinden, maar ik heb nu weer alleen MMF gebruikt en toch nergens last van, geen scheurtjes en geen kreukjes, terwijl ik met bakels toch echt sneller scheurtjes en ook last van stofjes heb. voortaan toch weer MMF voor mij....
hij is gemaakt van biscuit  :Y  eigenwijsje he  ;) en in verschillende lagen gevuld met lemoncurd en vanillecreme
owja, nu dan maar de foto's

owja, hij wordt weer verloot via mijn taartenhyves ;) dus mijn inbox zal wel weer snel vol raken met 904 leden whahahha

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1304948563.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1304948634.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1304948803.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: nog ff wat geoefend....

Wat is ze weer mooi Bren!! Less is more klopt helemaal hier.
En ik vind de vorm van je topsy juist mooi, lekker rustig.

:thumb:  :thumb:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Ziet er geweldig mooi uit, chique ook.

4

wow! wat een mooie taart!

5

heeeel erg mooi :Y

:think: heb je de parels nou platter gemaakt (van mn het bovenste taartje), of is het een andere mold (of zie ik het fout :o )?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Wat een prachtige taart !

Groetjes

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

7

Het is weer een feestje om naar te kijken!! Prachtig  :thumb:  :thumb:

En helemaal zonder zilver? Oh nee wacht, je onderplaatje is zilvergrijs  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Die bloemetjes zijn leuk he! :)

Prachtig taartje!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

leuke bloemen... enne wat een leuke kleur (alhoewel hij in het zilver ook heeeel gaaf is denk ik... :lol: )

groeten, Bianca
TAART in huis

10

Etspaghet schreef:

Die bloemetjes zijn leuk he! :)

Prachtig taartje!

jaaaaaaaaaaaa, heb ze wel ff moeten proberen want je kunt ze op verschillende manieren frillen. helemaal rond vind ik ze niet zo mooi, nu heb ik ze een beetje puntig gemaakt, dat vond ik leuker. maar ik had ze wel iets groter verwacht  :D

verder druk ik idd de parels altijd iets aan wanneer ik ze opplak en nu moesten ze precies boven elkaar vandaar dat ze idd iets platter zijn dan normaal (goed gezien ;) )

enne Sonj@, je vergeet de pareltjes in de bloemen :lol:  :D  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

:thumb: Supergaaf :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Waar kan ik me aanmelden voor die hyves, ik wil hem ook wel winnen!!  :lol:

Hij is erg mooi  :Y .

(ik denk trouwens niet dat jij 6 weken rustig gaat zitten niksen  :nooo , juist dan kan je zittend lekker spelen met je taartspullen  :Y )

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

13

nou dat ziet er weer keurig uit!!!

Groetjes Christa!

14

Ik vind 'm prachtig!  :thumb:

15

Wauw prachtig hoor, ik vind de kleuren heel erg mooi :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

16

Cute  :thumb:

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

17

Bekend probleem met de fondant.. ik zweer bij MMF.. maar ben laatst voor de workshop toch maar overstag gegaan na bakels...
Ik kan echt niet overweg met bakels  :shh:

Hele mooie topsy!!

18

moooooi!! en zijn die zwierige krullen stencils? met icing? ik moet me er maar eens in gaan verdiepen, want ik snap er geen fluit van, en ik vind het zo mooi! Dus dat wil ik ook leren!  :D vind je topsy errug mooi van vorm trouwens!!

19

Mooi, jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik je gelijk een berichtje sturen via hyves.......sterkte met de operatie alvast!! Moeilijk hoor, om daarna rust te nemen en niet te taarten!!
Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

20

Hij is echt super!!!

Super mooi!!

Groetjes van Nicole!!

22

Hij is weer leuk  :Y en mooi, en inderdaad hele mooi bloemen.

Groetjes Bianca Wolst

23

Prachtig!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

24

wauwwwww prachtige taart

Groetjes Wendy

25

wauw!! echt heel erg mooi. ik mocht willen dat ik dat ik dit ook al zou kunnen maken :D echt geweldig.
ben morgen in zoetermeer, ... waar kan ik me aanmelden voor die hyven  :D