Onderwerp: Oma 90 jaar! Maar de feesttaart werd een dramataart!
Dit had mijn pronkstuk moeten worden maar werkelijk alles maar dan ook alles ging mis
Monique (Mniek) had voor mij 5 prachtige kapsels gebakken en normaal duurt een rit naar haar 3 kwartier alleen ben ik donderdag
28 april ruim 2 en half uur onderweg geweest, afslagje gemist en ik heb uiteindelijk via een zeer toeristische route haar huis gevonden
erna nog in de file gestaan dus waar ik normaal 2 uurtjes over zou hebben gedaan in totaal was ik nu ruim 4 en half uur onderweg!
Het idee wat ik aanvankelijk had voor de taart, vlinders en roosjes is uiteindelijk gewijzigd in een pip-achtige over the top.
Prima, spullen besteld, flink wat douwels ingeslagen en aan de slag.
Grote koelkast gehuurd op de feestlocatie alles geregeld en aan de slag. En zowaar ging het goed, bekleden, versiering het leek wat te worden. Taart gestapeld ook dat ging redelijk.
Maar nu komt het want de taart begon wat scheef te zakken... Ik in de rats, extra gestut koelkast op standje verschrikkelijk en maar gaan slapen met goede hoop.
Trek ik 30 april (oma is jarig met de oude koningin
) 's morgens de koelkast open is de taart (5 hoog) omgekieperd!
Kon wel janken, gesmolten fondant en taart volledig ingestort.
Maar dat maak je niet in een kwartier voor vertrek.
De bovenste 3 lagen zo goed en kwaad als het kon gerepareerd met de versiering die ik van de onderste 2 taarten heb geplukt en zo half huilend op weg gegaan naar oma.
Gelukkig ziet oma nog maar met 2% en zij vond hem prachtig. Iedereen reageerde heel lief. We hebben de taart snel opgesneden.
(toen zakte hij al scheef
)

Commentaar snap ik
Tips zijn welkom want ik wil graag weer eens zo hoog stapelen, ezel of niet 
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

)

de koelkast opentrekt
wat voor dowels had je gebruikt dan, dat ze krom waren geworden?