Onderwerp: Ik word er blij van...
Ja deze taart is wel een schatje al zeg ik het zelf. Ik zou persoonlijk wel blij worden als dit mijn bruidstaart zou zijn. Nu hopen dat het bruidspaar het morgen ook zo vindt. Hij is gevuld met frambozencreme.
Het gevaarte is bijna niet te tillen, en ik zie er nu alweer tegenop om hem morgenmiddag te moeten vervoeren naar Den Haag. Gelukkig gaat mijn zwager met me mee om hem vast te houden in de auto en we moeten hem met zn tweeen tillen naar binnen. (hahha lijkt wel CakeBoss)
Het is een taartje voor 150 personen (35, 30, 25, 20 en 15 en daarbij nog 2 losse aansnijtaarten van 30 en 25 cm).

Tips of opmerkingen zijn van harte welkom hoor!!
Hoe vervoeren jullie zn hoge en vooral zware taart? Ze staan los op elkaar, wel goed met dowels gewerkt. Er zit geen stok van boven naar beneden door (dat lijkt me zo lastig om precies boven elkaar te krijgen die gaten... maar dat is denk ik nog wel handiger met vervoeren). Ook heb ik er niet voor gekozen om hem ter plekke te decoreren na het in elkaar zetten, dan ben ik zn tijd bezig en wilde de bloesem in 1 stuk laten doorlopen 
TAART in huis
)

ben zo slecht in namen
), ze deed mee aan de Zoet en Zo Challenge, met de roze taart)).