1

Onderwerp: Ik word er blij van...

Ja deze taart is wel een schatje al zeg ik het zelf. Ik zou persoonlijk wel blij worden als dit mijn bruidstaart zou zijn. Nu hopen dat het bruidspaar het morgen ook zo vindt. Hij is gevuld met frambozencreme.

Het gevaarte is bijna niet te tillen, en ik zie er nu alweer tegenop om hem morgenmiddag te moeten vervoeren naar Den Haag. Gelukkig gaat mijn zwager met me mee om hem vast te houden in de auto en we moeten hem met zn tweeen tillen naar binnen. (hahha lijkt wel CakeBoss)

Het is een taartje voor 150 personen (35, 30, 25, 20 en 15 en daarbij nog 2 losse aansnijtaarten van 30 en 25 cm).

http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/bruidstaarten_7/renukaenprakash_20110505_1945587719.jpg

Tips of opmerkingen zijn van harte welkom hoor!!

Hoe vervoeren jullie zn hoge en vooral zware taart? Ze staan los op elkaar, wel goed met dowels gewerkt. Er zit geen stok van boven naar beneden door (dat lijkt me zo lastig om precies boven elkaar te krijgen die gaten... maar dat is denk ik nog wel handiger met vervoeren). Ook heb ik er niet voor gekozen om hem ter plekke te decoreren na het in elkaar zetten, dan ben ik zn tijd bezig en wilde de bloesem in 1 stuk laten doorlopen  :s

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: Ik word er blij van...

Hij is echt schitterend!!!!!!

Groetjes van Natascha!

Wow prachtig, misschien moet ik toch maar eens overwegen om vierkante bakblikken aan te schaffen!! Echt heel mooi!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

4

Wauw, Schitterend, wat een plaatje!
Succes met vervoeren en dragen.

(p.s zelf zou ik niet een taart op het internet zetten voor 't bruidspaar 'm heeft gezien, stel dat iemand van de gasten ook hier op het forum meeleest  :/ )

5

wow prachtig!!

Geen tips voor het vervoeren, daar kan ik je alleen maar heel veel succes mee wensen!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

6

Super gemaakt, heel mooi!

Mijn bruidstaart was wel maar 3 hoog (+ strik erop) maar die heb ik in een grote taartdoos gedaan en dat ging super, doos is 40x40 dus daar zou deze taart ook in moeten kunnen. Deksel is in hoogte te verstellen. Maar ik weet natuurlijk niet of je die op deze korte termijn kunt regelen.

Succes

7

wat een mooie taart! en zo groot!!! kan me voorstellen dat het heel spannend is dat vervoer.. ik heb helaas geen tips voor je.. ja, niet te hard de bochten door! :D  ;) 

komt vast helemaal goed!!  :Y  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

8

Wow, prachtig! Echt eentje om trots op te zijn. Veel succes met het transport en hou ons maar op de hoogte van de reactie van het bruidspaar.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

9

O wat prachtig en wat zou ik het eng vinden om zo'n taart te vervoeren.
Veel succes, rustig over de verkeersdrempels heen...

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

10

Heel mooi ook weer zeg!
Maar wat zal die inderdaad zwaar zijn!

Heel veel succes met vervoeren!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

11

Wauw, wat een schitterende taart heb je gemaakt! :Y

Geen tips voor het transport, wel veel succes!

12

Wat een PRACHTIGE taart!!!! Alles nog goed gekomen met het transport?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

13

wat een schitterende taart  :thumb: . ik zou ook erg blij zijn als het mijn taart was. helemaal mijn smaak  :)

14

wauw!! zo mooi!!
Ook echt mijn ding, mag ik opslaan?

15

Reini schreef:

wauw!! zo mooi!!
Ook echt mijn ding, mag ik opslaan?

Natuurlijk mag je hem opslaan! Hij is zo ontzettend leuk om te maken!!

groeten, Bianca
TAART in huis

16

jaaa hij is helemaal goed op de locatie gekomen! Mijn zwager heeft hem voor in de auto op schoot gehouden en mams en ik hebben hem op de locatie samen naar binnen gebracht!

De eerste reakties waren al super, nu nog wachten op het bruidspaar zelf...

Maar wat was ik weer blij dat het weer goed is verlopen!

groeten, Bianca
TAART in huis

17

haha op schoot gehouden.. kon hij nog lopen toen je er eenmaal was   :lol:  :lol:
vind hem super mooi!

18

:lol: ´taartje´ zegt ze.

Gelukkig is hij heel aangekomen, bruidspaar zal ontzettend blij met je zijn!

19

Wauw, wauw! Wat een gevaarte! Hele lamme armen zeker na het vervoeren?? Valt dan toch weer een last van je schouders als hij heel op de locatie staat he!

20

S U P E R!!!!!! :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

21

Wat een mooi 'taartje'!! Super, zo lekker strak en dan dat frivole bloesemtakje eroverheen.
Gelukkig heb ik nog nooit iets hoeven maken dat zo hoog geheel gestapeld vervoerd moest worden... probeer het ontwerp zo te houden dat dat niet hoeft :D

Zat trouwens ff snel te rekenen: volgens mij heb je voor 196 man taart geleverd! Erg genereus :Y ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

22

Mooi!!!!! Maar man wat 'n gevaarte om in z'n geheel te versjouwen zeg. Pffff ... dat is een hele til geweest.

Enne ... ik zou net als Petra op 196 personen uitkomen voor deze taart. Dusssss ..... voorlopig genieten ze d'r nog wel ff van  :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

23

Wow Prachtige taart met mooie bloemen!!!!

24 Laatst bewerkt door Carien (06-05-2011 22:18)

idd P R A C H T I G !! :Y

Maarruh, op schoot??? dat wordt toch altijd heel erg afgeraden :think:  :think:

Ik heb eens een bruidstaart-transport-bak/ding gezien (van Jolanda (? :o ben zo slecht in namen :s  :grr: ), ze deed mee aan de Zoet en Zo Challenge, met de roze taart)).
Was een vierkante houten bak, waarvan de voorkant eruit geschoven kon worden (omhoog). Aan beide zijkanten handvaten voor het tillen. Zag er super uit :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Niet dat je er nu veel aan hebt  :/ , maar ik vervoer zo,n taart in een keer. En ik draag de taart samen met mijn man op een plank.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125556
Misschien had je het al gezien.
Zo heb ik een taart van 6 hoog vierkant vervoerd.

Maar het is een plaatje geworden, een om trots op te zijn, en prachtig strak.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline