Onderwerp: Cupcakes maken met gewone biscuit mix
Hallo allemaal,
Heeft iemand van jullie wel eens cupcakes gemaakt met de gewone biscuit mix ? , kan dit ?
Alvast bedankt voor het meedenken
Groetjes Ellen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcakes maken met gewone biscuit mix
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Heeft iemand van jullie wel eens cupcakes gemaakt met de gewone biscuit mix ? , kan dit ?
Alvast bedankt voor het meedenken
Groetjes Ellen
Het kan in principe wel.
Ik heb het wel eens geprobeerd met een kwakje biscuitmix wat ik over had maar vond het niet echt een succes.
Het werden nogal droge moppen. Niet lekker
waarom zou je bisquitmix willen gebruiken? of bedoel je gewone cake mix?
waarom zou je bisquitmix willen gebruiken? of bedoel je gewone cake mix?
Ik bedoel gewoon biscuit mix omdat ik daar nog veel van heb
Gr. Ellen
Ik heb dat vaker gedaan. Dan bak ik ze wel in stevige caisses, bij voorkeur de 'party&nut cups'. Voor het lekker moet je ze nl. maar heel kort bakken, maar dan zijn ze natuurlijk nogal zacht. Vervolgens spuit ik ze in met bavarois, afsmeren met een dun laagje bc en dan kan er fondant of marsepein decoratie op.
Beveel het nooit aan bij de klant, want het eet echt een stuk lastiger dan gewone cakejes. Eigenlijk zou je ze gewoon moeten uitlepelen
Maar waarom bakje niet gewoon taart van al die biscuitmix en vries je dat in?? Lekker makkelijk voor een volgende keer!
Of waarom bak je niet een taart van bisquitmix en maakt daar cake pops van?
Ik heb het vandaag ook gedaan omdat ik totaal niet gek van cake ben.
Heb er met een appelboor tot bijna op de bodem een gaatje in gemaakt en daar citroenbotercreme in gespoten.
Afgesmeerd en een versiering van fondant erop, ze vonden het allemaal heerlijk!!!!
Vind het veel lichter, niet zo'n zware prop als cake.
En totaal niet droog!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcakes maken met gewone biscuit mix