Onderwerp: Houdbaarheid Toef
Ik wil voor moederdag cupcakes gaan maken, maar hoelangs is een toef van Botercreme houdbaar? En kan ik daar gewoon de Wilton Icing Colors doorheen mengen voor een leuk kleurtje?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Houdbaarheid Toef
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil voor moederdag cupcakes gaan maken, maar hoelangs is een toef van Botercreme houdbaar? En kan ik daar gewoon de Wilton Icing Colors doorheen mengen voor een leuk kleurtje?
Alvast bedankt!
Ik kan je geen precies antwoord geven maar we hebben hier wel eens wat over ( gek he haha) en na 3 dagen was het nog gewoon lekker. De cc was wel kompleet bedekt door de bc en had in de koeling gestaan.
Kleuren gaat heel goed met de wilton colors, doe ik ook.
Succes
Ik maak voor niemand in opdracht, behalve voor mijn oude tantetjes. Ik maak dan cakejes een dag van te voren, mèt toef, volgende dag zijn ze voor de visite en de dag erop zijn ze nog steeds lekker.
Wel met FunCakes cupcakemix trouwens.
Smaakje met patidess, kleurtje met Wilton. No problem.
Ik maak voor niemand in opdracht, behalve voor mijn oude tantetjes. Ik maak dan cakejes een dag van te voren, mèt toef, volgende dag zijn ze voor de visite en de dag erop zijn ze nog steeds lekker.
Wel met FunCakes cupcakemix trouwens.
Smaakje met patidess, kleurtje met Wilton. No problem.
De cupcakes die ik ga maken zijn voor moederdag en aangezien wij heel het weekend ergens anders zitten, moet ik ze vanavond al gaan bakken. Als ik ze dan ook gelijk wil gaan versieren en een toef erop met Botercrema, blijft dit dan goed tot en met zonderdag? Wordt de cake bijvoorbeeld niet sompig door de botercreme?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Houdbaarheid Toef