1

Onderwerp: pastamachine??

ben al een poosje op zoek naar een pastamachine voor mijn fondant,ik heb 2x zo,n goedkoop ding gehad van de aldi enzo maar dit vind ik niets,hebben jullie ervaring met een goede machine en van welk merk
ik hoor het graag van jullie,want ik weet echt niet welke ik nu moet nemen
alvast bedankt voor de moeite

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

2

Re: pastamachine??

ik heb er een van de hema maar die hebben ze volgens mij niet standaard alleen met een actie volgens mij. Doet het wel goed!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

Ik heb een idd een duurdere pastamachine die hadden wij ooit gekregen in een kerstpakket en we deden er niet veel mee.
Maar nu wel met taarten bakken en dan is het wel er makkelijk zeker voor smallere stukken en die je lang moet hebben

4 Laatst bewerkt door Bibalootje (02-05-2011 19:55)

Ik lees deze ff mee

5

Ik heb er 1 van de kijkshop, 15 euro, niks mis mee.

6

Zou er graag 1tje willen hebben die op mijn kitchenaid kan  :lol:

7

bedankt voor de antwoorden dames

kijk eens bij nisbets!

9

smollebulle schreef:

Zou er graag 1tje willen hebben die op mijn kitchenaid kan  :lol:

ja ik ook en dan ook echt pasta maken want dat doe ik nu niet meer omdat ik hem voor fondant gebruik

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

10

gewoonwillem schreef:

kijk eens bij nisbets!

heel goed van jou,vroeger kocht ik daar wel meer voor mijn bedrijf,maar was deze helemaal vergeten
ga zo snel kijken,bedankt

11

Ik heb hem afgelopen week bij de Aldi in Alphen à/d Rijn gehaald. 11,99 nog niet geprobeerd maar zietber goed uit.