1

Onderwerp: Taart voor winnaar bankbattle

http://94.100.120.120/1292050001-1292100000/1292075901-1292076000/1292075901_6_9kcK.jpeg

2

Re: Taart voor winnaar bankbattle

Mooie, feestelijke taart, hoor! Welke vulling zit er in?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

leuk lekker vrolijk :Y  enne een bankbattle is dat kijken wie het langst op de bank kan blijven zitten want dan doe ik volgend jaar ook mee :lol:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

4

Vrolijk taartje zeg.

mag ik vragen welke letters je  hebt gebruikt? Volgens mij heb ik ook zulke maar bij mij komen ze er nooit zo mooi dik uit.
Hmm.....of ik doe iets heeeeel verkeerds :/

5

dank je wel voor de leuke reacties!@icehorse: hij is gevuld met aardbeienjam en botercreme.@marijtje:hahaha ja dan zou ik ook nog wel kunnen winnen maar het was een prijs voor een wedstrijd georganiseerd door een bank waarbij groepen 8 een kennisquiz tegen elkaar spelen. Was wel lastig om iets te bedenken wat zowel voor jongens als meiden leuk is. @susiecake: dit zijn clickstix-letters en dan de groovys geloof ik. Wij kregen ze er eerst ook niet mooi uit, bij sommige kwam er helemaal een afdruk in te staan door het uitdrukken dus hebben we het achterkantje eraf gehaald en ze als normale tappits gebruikt met behulp van vershoudfolie.

6

Mooie taart met super vrolijke kleuren!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Leuke vrolijke taart!!

Een kleine tip............je hebt de letter N 2 keer op zijn kop staan ;)
De 1ste N van Winnaar (2de is wel goed)en de N in Bank.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

8

@susiecake: dit zijn clickstix-letters en dan de groovys geloof ik. Wij kregen ze er eerst ook niet mooi uit, bij sommige kwam er helemaal een afdruk in te staan door het uitdrukken dus hebben we het achterkantje eraf gehaald en ze als normale tappits gebruikt met behulp van vershoudfolie.

Hmmmm dat is effe slim bedacht!!!!! Bij mij moet ik eerst een gigantisch dunne lap rollen en als ik dan eindelijk de letters uit ga drukken, komt er inderdaad zo'n mooie afdruk in te staan. Vooralde letter A is verschrikkelijk!!!!!
Maar ik ga het denk ik ook maar proberen want dit is toch wel een ideale oplossing want jou letters zijn echt super!!!!
Thanx voor de tip!!!!

9

Mooie taart! En inderdaad, gave letters! (ook al staan er een paar op zijn kop, haha) :)