Onderwerp: Kennie MX 275 Gekocht..........

Jajaja, na lang wikken en wegen eindelijk deze besteld. Ik had de tristar van de gamma (met gratis blender) maar die gaf tot 2 x toe een enorme brandlucht. Heb hem gister dus teruggebracht en mijn geld terug gekregen.
Nu dus de kennie besteld, hoop dat het een goede keuze is. Heb de creme witte gedaan. Weet iemand ook of er een spatdeksel bij zit? Bij de rode variant staat het namelijk wel in de beschrijving maar bij de witte niet....
Kan hem helaas pas donderdag ophalen... Moet voor die tijd nog 3 taarten mixen dus dat wordt minimaal 40 minuten in de keuken staan met de handmixer...zucht...
Groetjes Simone

2

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

GEFELICITEERD met je aankoop!!!!

Ik heb de zelfde 2 jaar geleden gekocht, en ik heb er zoooooooo veel plezier van!!  :Y

Bij mij zat er een spatdeksel bij ja.

Groetjes San

3

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Hey Simone!

Super dat je hem besteld hebt, waar dat? Ik krijg hem voor mijn verjaardag van mijn vriend...helemaal blij natuurlijk.
Komende week ff ophalen bij de Makro :-)

4

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Veeeeeel plezier met je nieuwe 'vriendje'  ;)

Bij mij (ik heb de crème) zat ook een spatdeksel.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Ik mag hem morgen halen voor moederdag. Kijken of de rode er nog is?  hihi

gegroet Esther

6

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Weet iemand of hij ergens in de aanbieding is?
Wil hem ook zo graag...

Groetjes Erna

7

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Erna schreef:

Weet iemand of hij ergens in de aanbieding is?
Wil hem ook zo graag...


Ja, staat ergens hierboven. Bij de Makro met ingang van morgen 136.85 euro incl.

gegroet Esther

8

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Erna schreef:

Weet iemand of hij ergens in de aanbieding is?
Wil hem ook zo graag...


Ja, staat ergens hierboven. Bij de Makro met ingang van morgen

gegroet Esther

9

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Erna schreef:

Weet iemand of hij ergens in de aanbieding is?
Wil hem ook zo graag...


Ja, staat ergens hierboven. Bij de Makro met ingang van morgen 136.85 euro incl.

gegroet Esther

10

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Erna schreef:

Weet iemand of hij ergens in de aanbieding is?
Wil hem ook zo graag...


Ja, staat ergens hierboven. Bij de Makro met ingang van morgen 136.85 euro incl. :cool:

gegroet Esther

11

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Erna schreef:

Weet iemand of hij ergens in de aanbieding is?
Wil hem ook zo graag...


Ja, staat ergens hierboven. Bij de Makro met ingang van morgen 136.85 euro incl. :cool:

gegroet Esther

12

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

sorry ging hier iets niet goed in mijn browser

gegroet Esther

13

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Ik heb hem net bij de makro gekocht.
De eerste mix heb ik er al in gemaakt en deze staat nu in de oven.
Wauw, wat geweldig. Je hoeft niet meer eeuwen met die mixer in de hand te staan.
Super hoor en hij is ook nog geweldig mooi :Y

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

JAAAAA hij staat te pronken in mijn keuken. Wat een prachtig-retro ding. De eerste biscuit zit er nou in en wat een verademing qua geluid ivm de tristar van de gamma. Als ik die aanhad ging ik het liefst buiten staan met de deur dicht....
Ik ben helemaal blij...
Alleen 1 maar-tje: ik heb hem niet betaald :o  Ik had hem besteld via scheer en foppen en toen kwamen ze hem op mijn werk bezorgen. Ik had gevraagd hoe dat  met betalen moest en de verkoper zei dat dat bij aflevering moest. Mijn baas heeft hem in ontvangst genomen en er voor getekend maar niet betaald. Op de bijgeleverde factuur staat: betalen bij ontvangst....
Naja, ze zullen er vast nog wel op terug komen toch?

15

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Hier staat er ook een te zoemen. Wat een plaatje, die machine.

Mooie beige. Past precies bij mijn keukentje

gegroet Esther

16

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Heb hem ook!  :lol: Ga er morgen mee aan de slag...ben heel benieuwd.

Groetjes Erna

17

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

moontjestaarten schreef:

JAAAAA hij staat te pronken in mijn keuken. Wat een prachtig-retro ding. De eerste biscuit zit er nou in en wat een verademing qua geluid ivm de tristar van de gamma. Als ik die aanhad ging ik het liefst buiten staan met de deur dicht....
Ik ben helemaal blij...
Alleen 1 maar-tje: ik heb hem niet betaald :o  Ik had hem besteld via scheer en foppen en toen kwamen ze hem op mijn werk bezorgen. Ik had gevraagd hoe dat  met betalen moest en de verkoper zei dat dat bij aflevering moest. Mijn baas heeft hem in ontvangst genomen en er voor getekend maar niet betaald. Op de bijgeleverde factuur staat: betalen bij ontvangst....
Naja, ze zullen er vast nog wel op terug komen toch?

:lol:  :lol: doe mij ook zo een

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

18

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Nou van harte gefeliciteerd met je mooie Kennie,
ben stinkend jaloers op je.
Ik ben er al zo lang over aan het denken, maar aangezien ik alleen voor het gezin bak en ik hem vrij prijzig vind, heb ik hem nog steeds niet gekocht.
Aangezien ik geen makro-pas heb en hem alleen via scheerenfoppen in Schagen kan kopen (ik wil geen internet) was ik deze week bijna overstag.
Ik denk, meid je verdient hem, doe nou maar gewoon !!!
Kijk ik op hun site, is de rode nu bijna 195 euro.
Nou ik moest wel even slikken, gaat niet door dus.
Zucht.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

19

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Mamski, kan je niet in de omgeving kijken of iemand een makro pas heeft? Je verdient hem inderdaad!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

20 Laatst bewerkt door Yvonne 05 (05-05-2011 07:05)

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Mamski, nog ff geduld hebben hoor, zij komt echt wel weer ergens in een winkel in de aanbieding, zo heb ik haar toen ook gekocht!!!
je geduld word echt wel beloond , en dan heb je de geweldigerd in huis, en denk je; jaaaaa dit was t wachten waard, wat een toppertje! :D

21

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

mamski schreef:

Nou van harte gefeliciteerd met je mooie Kennie,
ben stinkend jaloers op je.
Ik ben er al zo lang over aan het denken, maar aangezien ik alleen voor het gezin bak en ik hem vrij prijzig vind, heb ik hem nog steeds niet gekocht.
Aangezien ik geen makro-pas heb en hem alleen via scheerenfoppen in Schagen kan kopen (ik wil geen internet) was ik deze week bijna overstag.
Ik denk, meid je verdient hem, doe nou maar gewoon !!!
Kijk ik op hun site, is de rode nu bijna 195 euro.
Nou ik moest wel even slikken, gaat niet door dus.
Zucht.

Kijk eens op Marktplaats, daar staat regelmatig iets op., gewoon steeds even in de gaten houden.

22

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Jaaa ik heb hem ook. Alvast voor mijn verjaardag (22 mei). Hij staat al te pronken op mijn aanrecht maar ik mag hem nog niet gebruiken van mijn vriend :'( Naja kan ik er iig elke dag even naar kijken :P

23

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Jammer dat je hem/haar niet gebruiken mag, je zou er zo fijn je verjaardagstaart mee bakken kunnen :)  en op de dag zelf wordt dat vaak wat hectisch :Y
Maar wel gefeliciteerd met je prachtige kado, en veel mooie taarten ervan/ermee.

24

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

Hier ook de mx275 voor moederdag gekregen. Helemaal geweldig

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

25

Re: Kennie MX 275 Gekocht..........

@ Omakneeltje

Hij heeft me beloofd dat ik mijn verjaardagstaarten er in mag klaarmaken  :D