Onderwerp: Bob Piraat... aaaarrrw, die blauwe marsepein
Dit weekend weer een verjaardagstaart voor een buurjongen. Hij is helemaal in de piraten de laatste tijd, dus het onderwerp was makkelijk.
Moeders vond deze uitvoering, die ik al vaker heb gezien, heel leuk, dus dan maar leuk gekopieerd.
Maar wat een drama was de blauwe marsepein. Allemaal scheurtjes langs de rand en verder naar beneden. Dat had ik nog nooit gehad. Dus er weer af en een nieuw stuk gepakt. Iets langer gekneed, iets dikker gelaten en voorzichtig bekleed. Nog steeds scheurtjes, maar wel een stuk minder... wat een geluk dat ik er visjes op wilde doen en de sliertjes zijn er dus bijgekomen om een beetje af te leiden...
Bij de onderste laag had ik totaal geen last van scheurtjes. Zou het dan toch aan het kleuren liggen?
Maar goed, hier komt 'ie dan. De bovenste laag is chocobiscuit met bonbonbloccreme en verse aardbeien met botercreme. De onderste laag is simpel met gewone biscuit met botercreme en lemoncurd. 

Tips en opmerkingen altijd welkom.
En ja... ik moet nog wat oefenen met een goede achtergrond. Dit was niet zo'n succes, maar had geen tijd meer om iets anders te doen... 

Ik denk dat ik toch ook maar aan de boetseersels moet. Het ziet er zoooo leuk uit!