1

Onderwerp: Tranen bij deze bruidstaart....

van frustratie dan ! Meestal werk ik met marsepein maar de bruid wilde graag fondant, ook prima; tot nu toe was me dat ook goed gelukt. Tot deze week dus, mijn regalice fondant bleef scheuren, heel frustrerend !

Woensdagavond naar bed gegaan terwijl 1 taart bekleed was en 1 opnieuw afgesmeerd nadat ik de fondant eraf gepulkt had.
Gisteren na het werk nieuwe fondant genomen (ook regalice) en verder gegaan. Het ging al wat beter. Toen de draperieen, geprobeerde met marshmallowfondant, maar dat was ook geen verbetering. Mijn draperieen bleven scheuren op de plooien en ze scheurden zo erg dat het zelf van de taart  af viel ! Na veel wikken en wegen besloten om maar met de strip cutter aan de slag te gaan, en dit alternatief voor de draperieen aan te brengen.

Vanmorgen vol zenuwen op de bruid gewacht, me zelfs al voorgenomen om gedeeltelijk geld terug te geven als de bruid niet tevreden was. Haar reactie bij het zien van de taart: "oooooh, wat is hij mooi, nog veel mooier dan ik me had voorgesteld !"....ok... nog wel netjes verteld van de draperieen, maar nee hoor, geen probleem, de taart is prachtig zo !.... Poeh, wat een opluchting !

Standaard gevuld met vanillecreme en viervruchtenjam. Ook bespoten met pearlspray, maar ja, dat krijg je bijna niet op de foto ;)

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/BruidstaartEstherDirk5.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/BruidstaartEstherDirk2.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/BruidstaartEstherDirk7.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: Tranen bij deze bruidstaart....

Hij is in elk geval prachtig geworden, niets te zien van je frustratie gelukkig!!!

Beauty is in the eye of the beholder...

Kan me voorstellen dat de bruid wel tevreden was hoor, hij ziet er super uit!

4

Niks te zien van alle ellende hoor, hij ziet er prima uit en mooi strak

Nou je kunt trots zijn hoor  :Y
En je rozen zijn prachtig  :thumb:

6

Heel mooi gedaan en superstrak!

Niks van drama te zien hoor, hij is prachtig en strak afgewerkt!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

8

Nou ondanks je tranen en frustraties heb je een prachtige tart geleverd hoor... mooi en eenvoudig.....en je rozen zijn prachtig.... dus leg het naast je neer.. Maar ik weet hoe je je voelt hoor..
dikke knuffel!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

ik vind hem hartstikke mooi!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

je rozen zijn super. en op de foto ziet hij er strak uit. maar ohhh wat kan het af en toe frustrerend zijn. pff. ik herken het. had het afgelopen maandag. maar het resultaat is mooi, en klant tevreden. dus  :thumb:

11

Nou hij is superstrak geworden hoor! Echt niks van te zijn. Taartenmaaksters die ondanks alles wat mis gaat, toch nog een prachtige strakke taart afleveren dat zijn pas toppertjes...dus :thumb:  :thumb:  :thumb:

12

Heel smaakvol en super strak!! Mag je heel trots op zijn en vergeet maar snel al je frustraties. Vaak zijn wij zelf veeel kritischer dan onze klanten.

13

Ondanks alles is het een prachtige taart geworden.
Fijn dat de klant tevreden was, nu kun je lekker bijkomen.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

14

Prachtig! En supermooie rozen! :thumb:

15

Hij ziet er inderdaad strak uit en je rozen zijn prachtig! Wat een mooie kleur.. (welke??)

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

16

Ook ik vind hem prachtig!!
Wat een mooie rozen en een mooie diepe kleur zeg!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

17

wat een mooie taart!! echt niets van te zien, dat het je zo moeite gekost had.

Hier vandaag ook met fondant bekleed ipv marsepein; ook op wens van de bruid. Het viel er zo netjes omheen, ik stond er echt van te kijken! Bijna een reden om op fondant over te stappen, vond ik.
Alleen was het vanochtend een stuk minder strak dan gisteren, dat snap ik niet echt... (foto volgt nog wel een keer, heb ze nog niet meegekregen)

Groetjes, Dorothea.

18

Meis, wat zonde dat het je zoveel frustratie heeft opgeleverd, maar je hebt wel eer van je werk!   :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

19

nou, ik vind hem erg mooi geworden en zie niks van de ROT fondant terug!
je hebt een pracht stukje werk geleverd met deze tegenslag, je kan trots zijn op jezelf!! :Y  :thumb:  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

20

:thumb: Het is een taart geworden om trots op te zijn. Mooie rozen ook!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

21

Bedankt meiden voor jullie lieve woorden !

Lotte: De kleur rood van de rozen is standaard rode marsepein van funcakes met erdoor wat burgundy kleur van americolor gemengd. Precies wat ik zocht; niet donkerrood maar ook niet knalrood ;)

Groetjes, Conny

Hij is prachtig!

23

Ik vind de hele taart erg mooi, maar je rozen............. WOW!!!

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

24

Wauw Conny, wat een uberstrakke taart!!! En je foto is ook heel mooi. En die rozen, niks te zien van de stress...kom bij mij anders gauw eens een ander merk proberen. Misschien vind je die fijner. Ik heb Callebaut of bakels.
Heeeel mooi gedaan meid!!

koffie?

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

25

Ik vind hem super!  :thumb:

Groetjes San