Onderwerp: de grootste cars taart ooit!!!
De grootste cars die ik ooit heb gemaakt, hij was 30 centimer lang en 14 cm breed/ Deze bestelling vandaag geleverd, was bestemd voor 100 man!!! Het mannetje is vandaag 1 geworden en dat wilde men groots vieren
Ik had wel heel veel ruzie (en dan druk ik mij zeer zacht uit) met mijn marsepein, maar uiteindelijk is het gelukt
Aan de ene kant is warm weer positief wanneer je de marsepein moet kleuren, maar het bekleden....aaaahhhhh. Uiteindelijk ijsblokjes gebruikt om mijn handen te koelen en dan de lap opgepakt
De onderste taart is gevuld met chipolata en de cars zelf met aardbeienvlaaivulling.
Let niet op de foto, hij is absoluut verkeerd genomen gezien de belichting. Maar uiteraard was de accu van mijn camera bijna leeg

Uiteraard zijn tips welkom

Ben alleen echt super verbaasd dat ze met 100 man van een taart van 30x14 kunnen eten, dan krijg je stukjes van zo'n 4 cm als ik me niet vergis. Daar zou ik bij ons in de familie niet mee aan hoeven komen haha, dan zou ik er minstens 4 van die maat moeten hebben voor 100 man denk ik