1

Onderwerp: de grootste cars taart ooit!!!

De grootste cars die ik ooit heb gemaakt, hij was 30 centimer lang en 14 cm breed/ Deze bestelling vandaag geleverd, was bestemd voor 100 man!!! Het mannetje is vandaag 1 geworden en dat wilde men groots vieren :)
Ik had wel heel veel ruzie (en dan druk ik mij zeer zacht uit) met mijn marsepein, maar uiteindelijk is het gelukt :)  :) Aan de ene kant is warm weer positief wanneer je de marsepein moet kleuren, maar het bekleden....aaaahhhhh. Uiteindelijk ijsblokjes gebruikt om mijn handen te koelen en dan de lap opgepakt :)  De onderste taart is gevuld met chipolata en de cars zelf met aardbeienvlaaivulling.

Let niet op de foto, hij is absoluut verkeerd genomen gezien de belichting. Maar uiteraard was de accu van mijn camera bijna leeg :grr:
http://94.100.120.87/1288850001-1288900000/1288883701-1288883800/1288883723_5_SZZw.jpeg

Uiteraard zijn tips welkom :)  :)

2

Re: de grootste cars taart ooit!!!

Wauwie. Super Cool (zou mijn zoontje zeggen).

Heel mooi gedaan  :thumb:

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

3

:thumb:  :thumb:
ziet er geweldig uit

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

4

Ik vind dat door die slechte belichting Bliksem eigenlijk wel net iets extra's krijgt.

Oh ja. Prachtige taart trouwens.

Wat mooi zeg :thumb:

6

Hij blinkt gewoon, zo mooi is ie!

Uit je dak met GEBAK!!!!

7

Knollie schreef:

Hij blinkt gewoon, zo mooi is ie!

:lol:  :lol: Dankjewel, een welbedachte combinatie toch van mij...warm weer en lichtinval van buiten...allemaal met voorbedachte rade :lol:  :lol:

8

Heb je toch maar weer voor mekaar gekregen buuf met dat warme weer!

9

Taart zat voor voor 100 man :) ik vind de belichting helemaal passen bij Bliksem en ondanks het warme weer is het een pracht van een taart geworden.

10

Thanx dames!!!

Ja Daan, jij hebt me oververhit aan de deur gehad :lol:  :lol:  :lol: Gisteren belde de klant om te zeggen dat iedereen de taart prachtig en vooral lekker vonden. Ze hadden zelfs de carstaart niet aangesneden omdat ze het zonde vonden!!!, maar ook omdat de onderste taart genoeg was voor 100. Wel leuk om te horen achtera :)  :) f

11

Ik vind hem echt super gaaf gemaakt!!

:think: Ben alleen echt super verbaasd dat ze met 100 man van een taart van 30x14 kunnen eten, dan krijg je stukjes van zo'n 4 cm als ik me niet vergis. Daar zou ik bij ons in de familie niet mee aan hoeven komen haha, dan zou ik er minstens 4 van die maat moeten hebben voor 100 man denk ik  :o

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

12

freijak schreef:

Ik vind hem echt super gaaf gemaakt!!

:think: Ben alleen echt super verbaasd dat ze met 100 man van een taart van 30x14 kunnen eten, dan krijg je stukjes van zo'n 4 cm als ik me niet vergis. Daar zou ik bij ons in de familie niet mee aan hoeven komen haha, dan zou ik er minstens 4 van die maat moeten hebben voor 100 man denk ik  :o

Nee joh, de carstaart was 30 bij 14, de onderste taart was 45 bij 32 :)  :)

13

Wow,  goed zeg zo'n grote taart en mooi strak bekleed.

14

Wauw heej. Die is echt helemaal gaaf. Superknap gemaakt

15

Tips zijn bij deze taart echt overbodig volgens mij....Echt super  :thumb: