1

Onderwerp: de garde nog gebruiken?

de garde van mijn keukenmachine is stuk gegaan. Er is 1 zo'n "spijltje" los. Nu krijg ik wel gratis een nieuwe toegestuurd maar dat duurt 3 weken.
Wat denken jullie, zou ik dat ene spijltje eraf kunnen halen en de garde zolang nog gebruiken?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

2

Re: de garde nog gebruiken?

Als je hem eraf haalt zal het toch wel lukken?Ik denk alleen niet dat hij nog net zo goed mixt :s
Misschien met een kleine hoeveelheid eerst proberen?Ik gebruik voor mijn beslag nooit de garde maar de vlinderklopper (zo heet 'ie toch?)

Groetjes Notje

3

ja dat heet zo  ;)  Manlief komt net binnen en zegt dat ik hem beter eraan kan laten zitten i.v.m. de balans ( wist ik wel  :lol: ) Zul je net zien dat ik in mei veel taarten heb staan, dus van de week idd maar even uitproberen.
Ik gebruik de vlinderklopper eigenlijk alleen voor botercrème en dat soort spul.

4

Ik heb de kenwood M264, mocht je dezelfde hebben dan mag je mijn garde wel lenen.........
Kom uit Best.

5

Esther1980 schreef:

Ik heb de kenwood M264, mocht je dezelfde hebben dan mag je mijn garde wel lenen.........
Kom uit Best.

dat is lief aangeboden, dank je. Maar ik heb een claretonic. Ik ga gewoon morgen proberen te mixen en anders desnoods maar weer met het handmixertje.

6

Oke helaas! Mijn handmixer kon niet tegen 10 min mixen, die ging roken en ging stuk!
:lol:
Suc6.

Ik heb hem pas over 2 weken weer nodig, dus mocht je echt omhoog zitten pb. me maar!

7

Esther1980 schreef:

Oke helaas! Mijn handmixer kon niet tegen 10 min mixen, die ging roken en ging stuk!
:lol:
Suc6.

Ik heb hem pas over 2 weken weer nodig, dus mocht je echt omhoog zitten pb. me maar!

ja ik heb ook al heel wat handmixers versleten. Maar ik hoef alleen wat kleine bisquits te bakken dus dat moet wel lukken. En van 1 t/m 5 mei zijn we op vakantie dus dat komt wel mooi uit. Mocht het nodig zijn dan krijg je mail. Nogmaals bedankt.