1

Onderwerp: waar cricut kopen

Ja ik ben om en wil ok een cricut.

maar waas kan ik het beste en goedkoopste een cricut kopen?

bedankt alvast

2

Re: waar cricut kopen

peet78 schreef:

Ja ik ben om en wil ok een cricut.

maar waas kan ik het beste en goedkoopste een cricut kopen?

bedankt alvast

Ik heb net als vele andere van het forum een "goedkope" cricut cake op cricutmachine.com gekocht. Ik had hem binnen 4 dagen binnen uit Amerika.
Verder kan je in Nederland bij de cutstore in eindhoven een "goedkope" cricut cake kopen.

3

ik ben nu ook op cricutmachine aan het kijken. en daar wil ik hem wel bestellen maar ik kan niks vinden over de invoerkosten die er nog extra over heen komen...

als ik al een beetje een weet wat het ongeveer is zou het al goed zijn...

heb een cricut gezien voor 225€ incl 4 cartriches + 100 euro verzenden lijkt me super.

4

Volgens mij komen daar wel nog inklaringskosten bij.

Ik wilde hem eerst ook uit amerika bestellen maar doe dat nu ook maar in nederland. Bij de cutstore in eindhoven kost ie 349,95 en bij devo in sneek 350 euro. Dan heb je denk ik wel betere service voor als er iets aan de hand is, lijkt me. Ik voel me er in ieder geval wat veiliger bij.

5

2 jaren geleden heb ik een ander knutselapparaat gekocht, ik ben bij pipoos gegaan, er was toen een actie en je kreeg een kortingsbon die de week erna geldig is (ik denk van 10%),

toch liever dat dan via internet de goedkoopste, als er dan iets mee scheelt kan je zo terug naar de winkel, deze actie is elk jaar eens in de zomer, dus als je nog even kan wachten...

6

Die kortingsbon is eerder een tegoedbon van 10% van de waarde

voorbeeld
je koop voor €300
de week erna krijg je €30 tegoed

leuk om dan nog accesoires te kopen,

trouwens zelf krijg ik altijd 8% als lid van knutselmagazine hobbyhandig

7

bednakt nog voor de reatcies. Ik heb hem besteld via cricut.com.

8

Wat ben je daar dan kwijt incl verzendkosten? Ik zie dat ie 199 dollar kost maar kan de verzendkosten niet vinden zonder te registreren.

9

vezendkosten zijn 100 dollar maar er komen ook nog invoerkosten bij maar dan nog ben je veel goedkoper uit.

10

Dat zou dan inderdaad 100 euro minder zijn in totaal. Ik heb geprobeerd maar kan geen nederland invullen bij het verzendadres. Ik vraag me dan ook af hoe jij dat gedaan hebt.,