Onderwerp: Bolletje wol en Goudse kaas!
Als het goed is horen deze taarten in 3D, mocht dit niet zo zijn dan hoor ik dit graag.
Vandaag mijn eerste echte 'opdracht' taarten afgeleverd! Vrienden van ons zijn op vakantie geweest en wilden hun oppas (de buurvrouw en vrienden van hen) bedanken voor de goede zorgen voor hun katten. Of ik hier twee taartjes voor wilde maken! Nou ja, erg leuk natuurlijk!
Ik had echter nog nooit eerder taarten gemaakt met warm weer (ik ben pas sinds december bezig) dus dat viel vies tegen! Ook viel mijn kat vijf minuten voordat ze de taarten op kwamen halen uit elkaar dus die heb ik met wat lijm en twee cocktailprikkers weer in elkaar gezet.
De taarten:
Bolletje wol:
Weer een bolletje wol, maar dan de kleine variant. Helaas zijn de foto's niet zo goed gelukt want de wol is in het echt fuchsia roze en de onderplaat donkerpaars.
Chocoladebiscuit met Zwitserse room en aardbeienjam:
Goudse kaas:
Deze creatie zag ik laatst voorbij komen in een topic van MaeikeLouise. Ik ben zo vrij geweest om dit prachtige ontwerp na te maken! Dank je wel voor de inspiratie!
De taart zelf is chocoladebiscuit gevuld met Zwitserse room en aardbeienjam. Het kleine puntje is echter als klein extraatje gevuld met Tobleronemousse en botercrème met caramelsmaak.
Toen ze de taarten kwamen halen vonden ze ze helemaal fantastisch en ik mag vooral niet stoppen met mijn hobby. Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke ontvangers ervan vonden!