1

Onderwerp: Cricut Cake Cartridges uit Amerika

Hallo iedereen!
Bij veel Cricut Cake Machines staat EU erachter, dat gaat natuurlijk over de stekker enzo. Maar gaat dat ook over de Cartridges? Of beter gezegd, als je cartridges uit amerika besteld, doen die het dan ook op de EU cricut cake?

Alvast bedankt :)
Groetjes Anne

anniescakes.hyves.nl

2

Re: Cricut Cake Cartridges uit Amerika

ja ik heb ze daar allemaal besteld :-)

3

Oooh dat is mooi! :)
Dvd's doen het bijvoorbeeld niet in nederland en zo zijn er soms meer dingen die niet passen of werken ofzo, dus dacht; ik vraag het even! Bedankt ook voor de snelle reactie! dan ga ik nu bestellen! Jeeeee!

anniescakes.hyves.nl

4

ik heb de 'gewone'cricut, en daarom dus niet de cricut cake :( ,
maar ik heb in het verleden ook cartridges en snijmatten ed besteld.
ging prima en past gewoon.

En ook wat betreft invoerrechten scheelt het wel eens, bij de ene website stoppen ze het in een blanco envelop en zetten ze erop dat het 'gifts'zijn met weinig waarde en dan hoef je niets te betalen, maar als ik ze kreeg in een envelop of doosje van een bedrijf, dan moest ik betalen.

je kunt dus in de memo onder de bestelling zetten of ze ze in een blanco envelop of doosje willen stoppen. O-)

5

Toebehoren voor electrische apparaten mogen ook besproken worden in de keukenapparatuur-rubriek :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Shenky schreef:

ik heb de 'gewone'cricut, en daarom dus niet de cricut cake :( ,
maar ik heb in het verleden ook cartridges en snijmatten ed besteld.
ging prima en past gewoon.

En ook wat betreft invoerrechten scheelt het wel eens, bij de ene website stoppen ze het in een blanco envelop en zetten ze erop dat het 'gifts'zijn met weinig waarde en dan hoef je niets te betalen, maar als ik ze kreeg in een envelop of doosje van een bedrijf, dan moest ik betalen.

je kunt dus in de memo onder de bestelling zetten of ze ze in een blanco envelop of doosje willen stoppen. O-)

Mijn moeders oom woont in Sacramento, dus dat zal niet zo'n probleem zijn  :)

anniescakes.hyves.nl

7

Hebben jullie ook eengoede site om ze te bestellen?
Wil ze nml ook hebben hahaha

Groetjes Kelly

cricutmachine.com/index.php?cPath=53
Ik weet niet of ze nu nog in de reclame zijn maar ik had ze voor € 14,95 per stuk plus € 30,- verzendkosten.

9

dollelollypop schreef:

cricutmachine.com/index.php?cPath=53
Ik weet niet of ze nu nog in de reclame zijn maar ik had ze voor € 14,95 per stuk plus € 30,- verzendkosten.

Ze zijn niet meer in de aanbieding, ze zijn nu 25 euro per stuk. Das nog goedkoper dan in NL natuurlijk, maar ik bestel ze toch via mn oom. Das NOG goedkoper!  :Y

anniescakes.hyves.nl

Ja die mazzel heb ik dan niet weer niet dat ik zo'n oom heb  :s  :)