1

Onderwerp: nu snap ik het niet meer. best een klein beetje spoed

Ik snap het niet geloof ik. In dit recept word botercreme en slagroom gebruikt,

waar word de slagroom voor gebruik?? alleen voor het afsmeren? volgens mij gaat het niet door de botercreme toch??

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/9 … uimtaart)/

wie kan mij helpen?

heel erg bedankt

Re: nu snap ik het niet meer. best een klein beetje spoed

Als je goed leest:

Voeg het hazelnootaroma toe aan de espresso. Vul met water aan tot 200 ml. Meng de mix en de suiker goed met het vocht en laat 15. minuten rusten. Sla nu de slagroom met de suiker stijf. Maak nu de hazelnootmoccacrème; Klop de boter romig en voeg in gedeelten het mixmengsel toe. Volg verder de aanwijzingen op de verpakking van de mix voor botercrème.

Neem een plak progres en schep hierop 1/3 van de crème. Leg er een tweede plak progres omgekeerd bovenop en doe hierop de helft van de geslagen room. Zet de derde plak hier omgekeerd op. Smeer de bovenkant in met crème. Smeer de zijkanten van de taart in met de rest van de slagroom. Zet de zijkant van de taart aan met nougatine of gebruneerd amandelschaafsel. Gebrande gemalen hazelnoten zijn ook erg lekker. Garneer de bovenkant met de resterende crème, nootjes en chocoladerolletjes.

:) :)

Groetjes Karine

volgens mij wordt de slagroom als vulling gebruikt als ik het recept zo lees, en gaat het niet door de botercreme

Ik zing mijn eigen wijsje!

4 Laatst bewerkt door peet78 (23-04-2011 10:20)

ach wat dom, hebniet goed gelezen :shh: 

ik snap het al :) zou je ook aangevette slagroom kunnen gebruiken? :think: lijkt me wat steviger dan gewone slagroom en nu met deze warmte?? :think:

bednakt voor de reactie