26

Re: Niet lezen als je een slecht hart hebt ;)

Hoedje af ... ben zwaar onder de indruk van je stressbestendigheid!!

27

je had dus qua werktempo zo met de Challenge kunnen meedoen!
je taarten zijn beide top,
Goed hard doorgewerkt hoor!

Groetjes, Dorothea.

28

Dot schreef:

je had dus qua werktempo zo met de Challenge kunnen meedoen!
je taarten zijn beide top,
Goed hard doorgewerkt hoor!

Hahaha ja idd... wie weet volgend jaar maar aanmelden  :P

29 Laatst bewerkt door mita (20-04-2011 08:19)

oh wat erg, en het was een mooi taartje, gelukkig heb je alsnog een taart kunnen bakken en hadden ze uiteindelijk nog taart.

30

Ooooh wat een drama,maar diepe buiging voor jou dat je in zo'n korte tijd nog zo leuke taart kan maken.
Er zou uit mijn handen niks meer kunnen komen van de stres :lol:

31

o wat een drama zeg als je dat gebeurd.
Ik vind de eertse natuurlijk mooier maar je noodoplossingstaart vind zeker ook een foto en een plaatstje hier waard :thumb:

32

Djeeeeeeeeeez Joyce, wat een verhaal. Gelukkig heb je supersnel gereageerd met het maken van de nieuwe taart. Iets minder mooi maar zeker niet minder strak :thumb:

Daarom zet ik mijn taarten dus nooit in de achterbak alleen. Ik schuif de passagiersstoel in de achterste stand en zet m op de grond voor de stoel. Niet op de grond, want dat is smerig ;) . Ik heb een dikke mdf plaat op maat gemaakt die precies daartussen past en daar een antislipmatje op gelijmt. Hup in de auto op de grond en dan de taart erboven op  :D

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

33

tamara14 schreef:

Djeeeeeeeeeez Joyce, wat een verhaal. Gelukkig heb je supersnel gereageerd met het maken van de nieuwe taart. Iets minder mooi maar zeker niet minder strak :thumb:

Daarom zet ik mijn taarten dus nooit in de achterbak alleen. Ik schuif de passagiersstoel in de achterste stand en zet m op de grond voor de stoel. Niet op de grond, want dat is smerig ;) . Ik heb een dikke mdf plaat op maat gemaakt die precies daartussen past en daar een antislipmatje op gelijmt. Hup in de auto op de grond en dan de taart erboven op  :D

Wat een slim idee!!! Moet je me eens laten zien als je weer eens hier bent!

dat is echt een drama

cake my day

35

Wat zal jij je akelig gevoeld hebben op dat moment! Denk dat ik me het gevoel precies voor de geest kan halen..Maar meid, wat heb je het alsnog mooi opgelost in zo'n korte tijd!
Super hoor :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

36

Ooh wat erg en wat heb je dan supersnel de tweede taart gemaakt! :thumb:

Groetjes,
Michelle