1

Onderwerp: Niet lezen als je een slecht hart hebt ;)

Pff mensen heb ik even mijn dagje gehad..

Het ergste wat kan gebeuren is mij gebeurd vandaag... taart van 3 hoog finaal omgevallen in de auto....
Ik wilde hem wegbrengen vanmiddag.. en onderweg moest ik heel hard remmen dankzij mijn voorganger.. ik hoorde hem al vallen..
Direct rechts omkeer naar huis.. echt er was niks meer van te maken..

Klant (gelukkig een vriendin van me) gebeld en uitgelegd.. T was een verrassingstaart voor haar man die 40 werd.. en eigelijk moest ze hem om half 4 hebben.. Maar het was half 1 geweest toen dit gebeurde..
Al gezegd dat lukt me nooit voor die tijd.. ik moest alles op nieuw bakken en maken.
Beloofd dat ik mijn best zou doen...
Nou om 1 uur gingen de kapsels de oven in en om kwart voor 4 stond ik bij haar de deur met taart...

Oke niet mijn mooiste taart maar ze hadden een taart.. gelukkig vond klant het niet erg.. die vind alles geweldig wat ik maak ook dit lelijke taartje ;)

Ben vandaag wel even 10 jaar ouder geworden..
Toevallig had ik bij deze taart geen cakeboards gebruikt om te stapelen maar kartonnetjes om de boards opwaren.. maar dat doe ik dus niet meer..  voor de rest zat de taart goed in elkaar..

Nou ja de foto's
De 1e taart:
http://94.100.120.106/1285100001-1285150000/1285112701-1285112800/1285112788_5_K9iH.jpeg

En de 2e snelle variant:
http://94.100.122.69/1285100001-1285150000/1285113101-1285113200/1285113158_5_2o1I.jpeg

Ben 10 jaar ouder geworden in 1 dag hoor!!
Hopelijk eens maar nooit weer  :x

2

Re: Niet lezen als je een slecht hart hebt ;)

Wat erg zeg.

Ze zien er allebei leuk uit.

3

Ojeee, wat verschrikkelijk!

Gelukkig heb je een hartstikke prima 'nood'taartje kunnen maken!
En is dat dynamiet een (onbewust) weergave van je stress? :-P

Maar waar staat de 24 voor? Hij werd toch 40? Man in denial?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

Leef! schreef:

Ojeee, wat verschrikkelijk!

Gelukkig heb je een hartstikke prima 'nood'taartje kunnen maken!
En is dat dynamiet een (onbewust) weergave van je stress? :-P

Maar waar staat de 24 voor? Hij werd toch 40? Man in denial?

De plaatjes die erop zijn is van de serie "24" .. dus vandaar!
Nee de dynamiet kwam ik al googlend tegen toen ik aant zoeken was op een taart in dit thema...  ik moest er toch iets van proberen te maken..

5

O men, daar zou ik echt een hartverzakking van krijgen!!

Eerlijk is eerlijk, de eerste was een stuk mooier, maar in die krap drie uur heb je er toch een leuk en behoorlijk strak geheel van weten te maken! Zou mij echt nooit lukken, heb al nooit spullen voor vulling op voorraad, en na het creeeren van een taart stort ik echt even in  :s

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Miss Pebble schreef:

O men, daar zou ik echt een hartverzakking van krijgen!!

Eerlijk is eerlijk, de eerste was een stuk mooier, maar in die krap drie uur heb je er toch een leuk en behoorlijk strak geheel van weten te maken! Zou mij echt nooit lukken, heb al nooit spullen voor vulling op voorraad, en na het creeeren van een taart stort ik echt even in  :s

Ik had gelukkig nog vanille creme staan van de originele taart.. ik maak altijd te veel en heb ook eigelijk altijd boter op kamertemp liggen...

7

Oh wat erg! Die eerste is echt mooi!! Gelukkig kon je nog snel een nieuwe taart maken.  :thumb:

8

OMG!!! wat erg!! het was een hele mooie taart!! die 2e is ook goed gelukt... helemaal voor die korte tijd! :thumb:

:s wat een ellende....

gelukkig heb je het goed opgelost en er nog wat moois van kunnen maken. kon je die printjes dan nog gebruiken, of heb je ze opnieuw geprint? ik heb geen printer, dus bij mij zou dat helemaal een drama zijn...

hoe vervoerde je de taart, dat je hem hoorde vallen? ik zet hem altijd op de grond bij de bijrijderstoel (wat natuurlijk niet wil zeggen dat ie dan niet zou kunnen omvallen, maar het voelt wel veilig dat ik hem kan zien ;) )

I never met a calorie I didn't like....

10

taartenprinsesje schreef:

:s wat een ellende....

gelukkig heb je het goed opgelost en er nog wat moois van kunnen maken. kon je die printjes dan nog gebruiken, of heb je ze opnieuw geprint? ik heb geen printer, dus bij mij zou dat helemaal een drama zijn...

hoe vervoerde je de taart, dat je hem hoorde vallen? ik zet hem altijd op de grond bij de bijrijderstoel (wat natuurlijk niet wil zeggen dat ie dan niet zou kunnen omvallen, maar het voelt wel veilig dat ik hem kan zien ;) )

Heb zelf een printer ;)
Nee de taart nooit voorin... altijd achter in t koffer dat is veel rechter als voor de stoel (althans bij mijn auto)
ach gewoon pech gevalletje.. kan gebeuren...

11

ik zou het denk ik ook wel aan m'n hart krijgen zeg.
De eerste taart is (was) inderdaad prachtig,maar de tweede vind ik echt niet minder mooi hoor.Behalve de kleur dan :D

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

12

Toch nog goed gekomen, mooie taart!

13

Ooooh dat is wel heel sneu, maar wat heb je even goed nog een prachtige taart weten te maken en zo snel !!  :thumb:

14

Och meid, ik leef met je mee...ik durf het ook bijna niet te zeggen maar die eerste taart is echt fantastisch :o  :o

Gauw vergeten deze dag!

15

ieew wat erg
maar super opgelost hoor

.... moest je de auto nog erg poetsen of viel dat mee??

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

16

Ik zou echt gek worden, wat erg!! Knap van je dat t weer zo snel opgelost was!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

17

Wat erg !!!!! En wat knap, dat je dit kan neerzetten in 2,5 uur tijd  :thumb:

Groet, Jolanda

ja ik ken het gevoel
bij mij is eens de koest van de taart gerold ahhhhhh
ik wist ff niet wat ik moest doen
maar het is terplekke gemaakt toen
maar je baald enorm
ik vind ze  beide mooi

geld maakt niet gelukkig, maar ik ben niet teberoerd om het nog een kans te geven

19

Wat vreselijk zeg! En wat zonde van je mooie taart  :(  Maar wat ontzettend knap dat je die 2e in zo'n korte tijd kan maken, echt petje diep af hoor!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

20

inge h schreef:

ieew wat erg
maar super opgelost hoor

nee de taart zat natuurlijk ingepakt he  ;)

Het bovenste taart is los geschoten door t remmen maar die is dus mooi op de zijkanten van de andere 2 gevallen anders was de schade veel minder groot..

21

wacht even hoor...heb je nou in 3 uur tijd helemaal een nieuwe gemaakt?!!! wat knap!

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

22

Geeke schreef:

wacht even hoor...heb je nou in 3 uur tijd helemaal een nieuwe gemaakt?!!! wat knap!

:Y  :Y

2 kapsel gebakken, vulling had ik wel nog, 1 op 1 creme gemaakt en gedecoreerd uiteraard...

23

Wat knap zo'n taart in zo'n korte tijd!

Wow ik ben onder de indruk van je flexibiliteit! Wat een pech. Goed dat je in z'n korte tijd nog zo'n leuke taart kon maken. Vind ik echt knap! Je zal ' s avonds zeker goed geslapen hebben. :)

25

Joyce84 schreef:
inge h schreef:

ieew wat erg
maar super opgelost hoor

nee de taart zat natuurlijk ingepakt he  ;)

Het bovenste taart is los geschoten door t remmen maar die is dus mooi op de zijkanten van de andere 2 gevallen anders was de schade veel minder groot..

goed ingepakt dan ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????