Onderwerp: Niet lezen als je een slecht hart hebt ;)
Pff mensen heb ik even mijn dagje gehad..
Het ergste wat kan gebeuren is mij gebeurd vandaag... taart van 3 hoog finaal omgevallen in de auto....
Ik wilde hem wegbrengen vanmiddag.. en onderweg moest ik heel hard remmen dankzij mijn voorganger.. ik hoorde hem al vallen..
Direct rechts omkeer naar huis.. echt er was niks meer van te maken..
Klant (gelukkig een vriendin van me) gebeld en uitgelegd.. T was een verrassingstaart voor haar man die 40 werd.. en eigelijk moest ze hem om half 4 hebben.. Maar het was half 1 geweest toen dit gebeurde..
Al gezegd dat lukt me nooit voor die tijd.. ik moest alles op nieuw bakken en maken.
Beloofd dat ik mijn best zou doen...
Nou om 1 uur gingen de kapsels de oven in en om kwart voor 4 stond ik bij haar de deur met taart...
Oke niet mijn mooiste taart maar ze hadden een taart.. gelukkig vond klant het niet erg.. die vind alles geweldig wat ik maak ook dit lelijke taartje
Ben vandaag wel even 10 jaar ouder geworden..
Toevallig had ik bij deze taart geen cakeboards gebruikt om te stapelen maar kartonnetjes om de boards opwaren.. maar dat doe ik dus niet meer.. voor de rest zat de taart goed in elkaar..
Nou ja de foto's
De 1e taart:
En de 2e snelle variant:
Ben 10 jaar ouder geworden in 1 dag hoor!!
Hopelijk eens maar nooit weer 

Maar wat ontzettend knap dat je die 2e in zo'n korte tijd kan maken, echt petje diep af hoor!