Onderwerp: sjablonen
ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik kan geen sjablonen vinden, behalve van wilton, maar die zijn gwn kleurplaten
ik ga ook nog even kijken in de webshop, kijken naar prijs en bruikbaarheid voor mij 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » sjablonen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik kan geen sjablonen vinden, behalve van wilton, maar die zijn gwn kleurplaten
ik ga ook nog even kijken in de webshop, kijken naar prijs en bruikbaarheid voor mij 
Ik snap niet goed wat je bedoelt.... je bent op zoek naar sjablonen? Maar van wat dan?
3d dingen met tylose
Je bedoelt een sjabloon van een 3d geboetseerd figuurtje? Ik weet niet of die er zijn, maar ik kan je er in ieder geval niet mee helpen
Als ikzelf iets boetseer dan probeer ik wat voorbeelden of foto's te zoeken via google en de rest doe ik dan op gevoel.
Wellicht iemand anders?
ik bedoel stoeltje tiara enz. 
Weet niet hoe je engels ondertussen is, maar op cakecentral kun je heel veel templates vinden.
Weet niet hoe je engels ondertussen is, maar op cakecentral kun je heel veel templates vinden.
waar precies ?
Of je zoekt op google; afbeeldingen:
cake templates.
Succes.
Marianne schreef:Weet niet hoe je engels ondertussen is, maar op cakecentral kun je heel veel templates vinden.
waar precies ?
dankje karin
en cake templates by google krijg je alleen van die doosjes om cakestukjes in te doen
toch bedankt 
en cake templates by google krijg je alleen van die doosjes om cakestukjes in te doen
Marianne gaf ook aan dat je op cakecentral naar templates moest zoeken, niet op google
boterkoekje schreef:en cake templates by google krijg je alleen van die doosjes om cakestukjes in te doen
Marianne gaf ook aan dat je op cakecentral naar templates moest zoeken, niet op google
ik had het niet over mariane 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » sjablonen